Jaki cień do powiek?

1. Data: 2003-04-26 06:46:17

Temat: Re: Jaki cień do powiek?
Od: "El@" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "almadka" <a...@W...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:b8cetc$9hu$1@news.onet.pl...

(..)
> Ja uzywam szarosci, fioletow, lila, rozow, czarnego.... polecam.

(..)

o wlasnie, to sa chyba najlepsze kolory dla zielonookich.
Ja ich uzywam i kiedy bylam brunetka i teraz gdy jestem blondynka (kobieta
zmienna jest ;) i mysle ze te kolory najlepiej eksponuja zielone oczy.
Czasami tez dobre sa pewne odcienie niebieskiego, ale tylko niektore, bo ten
kolor to mysle ze duzo zalezy od tego jaka masz cere, to tak samo jest jak z
brazami, ktore nie wszsytkim pasuja.

pozdrawiam,El@

1. Data: 2003-04-26 07:09:27

Od: "Royale" <R...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Adam" <a...@o...pl> wrote in message news:b8c9fs$4f6$1@news.onet.pl...

> Użytkownik "Diaz" <s...@w...pl> napisał w wiadomości

> adam.pl

To Twoja strona? :) Widzę, że kolega fachowiec
Pzdr
Kaśka

1. Data: 2003-04-26 07:20:03

Od: "Lady M" <l...@N...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "123" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
> Czesc!
>
> Mam do Was pytanie a zwłaszcza do brunetek z zielonymi oczyma, jakich
cieni
> do powiek uzywacie, tzn sie jakich kolorow????
Ja uzywam fioletu, rozow i brazu, wiec nic odkrywczego nie napisze.
Za to podpowiem Ci, ze moje zielone oczy najlepiej podkreslily rude wlosy (z
tych ciemniejszych, zadna marchewa!).

Pozdrawiam,
Lady M

--
l...@N...onet.pl
Zanim wyślesz do mnie maila usuń NOSPAM z adresu. :)

1. Data: 2003-04-26 09:56:41

Od: "Adam" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Royale" <R...@w...pl> napisał w wiadomości

nie

1. Data: 2003-04-26 10:16:10

Od: "Kruszynka" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> raczej jasną

to tak jak ja: czarna czupryna, jasna cera i zielono-brazowe oczy. Ja
najlepiej wygladam w: zimnych brazach (takich pokrewnych szaremu, ale nie
szarych), we wszelkich odcieniach szarosci, w roznej masci fioletach (od
zlamanych szaroscia po fukcje. Tak, tak, fuksje tez mam i wyglada bardzo
fajnie :) ). W neutralnych bezach (to wtedy, kiedy nie chce mi sie jakos
szczegolnie duzo czasu poswiecac na makijaz). Gdy mam ochote na cos innego
siegam po czerwony (naprawde bomba!), bordo, pomaranczowy, zielony (raczej
ciemny i zimny, nie trawiasty ani cieply), jasnogranatowy sliwkowy (to na
wieczor). Wszystko ciekawie wspolgra moze tez dlatego, ze ja mam z natury
bardoz ciemna oprawe oczu i takie zdecydowane cienie wtedy nie raza. Ciekawy
efekt tez sie osiaga, gdy dopasowuje sie cien np. do koloru bluzki,
sweterka, sukienki, apaszki itp.

Kruszyna
--
"Primum non stresere... "