Jaki jest dobry tusz do rzęs?

1. Data: 2003-08-13 10:43:54

Temat: Jaki jest dobry tusz do rzęs?
Od: "Marzena_K" <x...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej Dziewczyny!

Jaki poleciłybyscie dobry tusz do rzęs? Lepszy jest wodoodporny? Łatwo go
zmyć?

1. Data: 2003-08-13 10:59:38

Temat: Re: Jaki jest dobry tusz do rzęs?
Od: "a_gg_a" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marzena_K" <x...@w...pl> napisał w wiadomości
> Hej Dziewczyny!
>
> Jaki poleciłybyscie dobry tusz do rzęs? Lepszy jest wodoodporny? Łatwo go
> zmyć?
> Witam
Miałam wododporny tusz isadora i był rzeczywiśćie wododporny, ale bardzo
cięzko sie zmywał. Zadowolona byłam z tuszu L'OREAL Lash Architect, ladnie
zageszczal i wydłużał rzesy. Jedyny minus to przy jakimkolwiek kontakcie z
woda rozmazywał sie. Ale w sumie byłam zadowolona.

1. Data: 2003-08-13 11:43:16

Od: "Joasia" <j...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zadowolona byłam z tuszu L'OREAL Lash Architect, ladnie
> zageszczal i wydłużał rzesy. Jedyny minus to przy jakimkolwiek kontakcie z
> woda rozmazywał sie. Ale w sumie byłam zadowolona.

Dla mnie Lash Architect to jedna z najgorszych maskar jakie stosowalam.
Okropnie sklejal rzesy i sie kruszyl. Moze trafil mi sie wadliwy ale z tego
co wiem to nie jest odosobniona opinia. Ale fajny byl l'Oreala wydluzajacy
rzesy, nie pamietam nazwy, w opakowaniu takim jak architect ale zloty. Teraz
uzywam Avon tusz stylista i spokojnie moge polecic, no i nie kosztuje tyle
co l'oreal.
Tusze wodoodporne trudniej sie zmywa, trzeba kupic sobie specjalny plyn do
demakijazu oczu, taki tlusty lub dwufazowy. Fajny jest plyn dwufazowy Yves
Rocher. A w wersji tanszej swietnie nadaje sie do zmywania tuszu
wodoodpornego oliwka Johnson&Jonson, jest bardzo lagodna, nie piecze, nie
podraznia oczu, jest tania i bardzo wydajna. Jedynie tlusci troche oczka.
Pozdrawiam
Joasia

1. Data: 2003-08-13 12:35:36

Od: "ANIA" <m...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

ja polecam Avon

1. Data: 2003-08-13 12:42:33

Od: "aga.p" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marzena_K" <x...@w...pl> napisał w wiadomości
> Hej Dziewczyny!
>
> Jaki poleciłybyscie dobry tusz do rzęs? Lepszy jest wodoodporny? Łatwo go
> zmyć?

Ja sobie chwale Maybelline Volum Express - mam zwykly, ale trzyma sie
swietnie i sprawdza nawet w najwiekszy upal. Wersje wodoodporna kupilam
komus kto pracuje w pocie czola i tez wzbudzila zachwyt.

A z tuszami to jest tak, ze czasami ten zwykly jest trwalszy niz
wodoodporny. Wszystko zalezy od firmy i okolicznosci uzycia:))

pozdrawiam,
Aga

1. Data: 2003-08-13 13:51:45

Od: "Agata" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 13 Aug 2003 12:43:54 +0200, Marzena_K wrote:

> Hej Dziewczyny!
>
> Jaki poleciłybyscie dobry tusz do rzęs? Lepszy jest wodoodporny?
> Łatwo go zmyć?

Ja od lat używam MAX FACTOR 2000 kalorii i może się przyzwyczaiłam,
ale jestem zadowolona:)
Agata

1. Data: 2003-08-13 13:57:46

Od: mips <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://tinylink.com/?Snee6euq54
http://tinylink.com/?ps0kMBauZC

--
mips

1. Data: 2003-08-13 15:08:00

Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marzena_K" <x...@w...pl> napisał w wiadomości
> Hej Dziewczyny!
>
> Jaki poleciłybyscie dobry tusz do rzęs? Lepszy jest wodoodporny? Łatwo go
> zmyć?

najlepszy tusz, jaki mialam, to Isadora odporna na wilgoć (nie wodoodporna!)
w odcieniu śliwki. Boszsz, jaki był cudowny. Ale też sporo kosztował, coć
trochę powyżej 40 zł. I miał doskonałą szczoteczkę, gęstą, nie zlepiał rzęs,
nie rozprowadzał za grubo tuszu.

pozdrawiam
dorota

1. Data: 2003-08-13 15:09:35

Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ANIA" <m...@h...pl> napisał w wiadomości
> ja polecam Avon

a ja po Isadorze mało się nie spłakałam po kupieniu avonu. Fakt, że jest 4
razy tańszy, ale jakościowo się do niej nie umywa.
Jak skończę swoje avony, wracam jednak do Izadory.

pozdrawiam
dorota

1. Data: 2003-08-13 16:01:31

Od: Katarzyna Kulpa <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 13 Aug 2003 15:51:45 +0200, Agata <a...@i...pl> wrote:
: On Wed, 13 Aug 2003 12:43:54 +0200, Marzena_K wrote:
:
: > Hej Dziewczyny!
: >
[...]

tez uzywam - bardzo dobry tusz (choc nie idealny, ale idealu jeszcze nie
mialam).

kasica
--
"Lepsza w domu swiekra z zezem, niz tu jajko z majonezem"
- W.Szymborska

demakijaż
Gdzie dobra kosmetyczka w Gdańsku?
Ile to kosztuje?