Jaki krem na dzień i na noc po 30-stce

1. Data: 2009-07-08 06:25:54

Temat: Jaki krem na dzień i na noc po 30-stce
Od: "Julia Wiewióra" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam serdecznie
Potrzebuje porady co do kupna kremu na dzień pod makijaż i na noc. Rok temu
stuknąła mi 30-stka, używam kremów avon'u. Chyba czas na zmiane dostawcy. Co
polecacie? Warto by było zadbac o zmarszczki i nawilzyć.
Pozdrawiam

Julia Wiewióra

2. Data: 2009-07-08 07:16:58

Temat: Re: Jaki krem na dzień i na noc po 30-stce
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 8 Jul 2009 08:25:54 +0200, Julia Wiewióra napisał(a):

> Warto by było zadbac o zmarszczki

:-)

3. Data: 2009-07-20 21:17:23

Od: rajcelem <"rajcelem[at]naszojciec[dot]pl"> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> :-)
tobie już nic nie pomoże

4. Data: 2009-07-20 21:33:53

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 20 Jul 2009 23:17:23 +0200, rajcelem napisał(a):

> tobie już nic nie pomoże

Fakt, no już nie wiem, jak się ich wreszcie nabawić, żeby o nie wreszcie
móc zadbać :-(

PS. :-D

5. Data: 2009-07-22 09:14:19

Od: czeremcha <c...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 8 Lip, 07:25, "Julia Wiewióra" <j...@p...pl> wrote:
> [...]
> stuknąła mi 30-stka, używam kremów avon'u. Chyba czas na zmiane dostawcy. Co
> polecacie?  Warto by było zadbac o zmarszczki i nawilzyć.

Zmienić krem z Avon-u na inny krem z Avonu-u. Dostosowany do stanu
skóry.

Używałam Avonu latami - z bardzo dobrym skutkiem.

Ania

6. Data: 2009-07-31 10:24:23

Od: "mec.Mariusz Wyk-Urwicki" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> Fakt, no już nie wiem, jak się ich wreszcie nabawić, żeby o nie wreszcie
> móc zadbać :-(
>
> PS. :-D

jak się czyta twoje posty, to wydaje się, że jesteś ideałem
suwajaco-fruwającym, zadnych wad, zmarszczek, super zona i kochanka,
najlepsza kucharka w okolicy, super córka (wdała się w matkę) normalnie
taki babski ubermensch. Do tego znasz się na wszystkim, nawet
produkujesz się tutaj i na ogrodach, no właśnie jeszcze super
ogrodniczka. Myślę, że nie tylko ja ale i inni grupowicze chcieliby cię
poznać bliżej, może jakieś fotki nam podeślesz, nr gg czy coś?

7. Data: 2009-07-31 20:22:07

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie mec.Mariusz Wyk-Urwicki <m...@w...pl> tak oto plecie:

> [...]
> nie tylko ja ale i inni grupowicze chcieliby cię poznać bliżej, może
> jakieś fotki nam podeślesz, nr gg czy coś?

Wątpisz? Jak śmiesz!!!!!11111

Qra

8. Data: 2009-08-20 19:50:08

Od: Monika Z <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 8 Lip, 08:25, "Julia Wiewióra" <j...@p...pl> wrote:
> [...]
> stuknąła mi 30-stka, używam kremów avon'u. Chyba czas na zmiane dostawcy. Co
> polecacie?  Warto by było zadbac o zmarszczki i nawilzyć.

Ja również takowego szukam, lekkiego, nie pozostawiającego filtra, mam
taki z The Body Shop, nawilżający na dzień z wit. E i bardzo mi służy,
ale chciałabym aby skóra się nie przyzwyczajała i szukam następcy.
Pozdrawiam
Monika Z

9. Data: 2009-08-21 06:41:50

Od: "Joanna Gotlib" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam, ja tez miałam ten problem "30" w zeszłym roku :) odkryłam krem
nawilzający na dzien pod makijaz Cliniqe: są dwie wersje dla cery suchej i
dla tłustej, ja uzywam tego do tłustej i JEST REWELACYJNY nigdy wczesniej
nie miałam tak lekkiego i szybko wchłaniające sie kremu i nie zostawia na
twarzy "filmu" tak jak rozne wczesniej uzywane kremy nawilzajace
Naprawde polecam
J.

c.googlegroups.com...

10. Data: 2009-08-29 09:03:59

Od: Monika Z <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Dzięki.

On 21 Sie, 08:41, "Joanna Gotlib" <g...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
> taki z The Body Shop, nawilżający na dzień z wit. E i bardzo mi służy,
> ale chciałabym aby skóra się nie przyzwyczajała i szukam następcy.

Siemię lniane co sądzicie ....
ktokolwiek widzial - Harley Davidson i Rochas
URODA
Drogerie internetowe
Urodzinowa zaduma