Jaki najlepszy słownik wielojęzyczny na Palmtopa

1. Data: 2007-09-07 13:40:13

Temat: Jaki najlepszy słownik wielojęzyczny na Palmtopa
Od: jk <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam pytanie. Jaki jest najlepszy słownik wielojęzyczny na Palmtopa.
Wersja podstwowa to angielsko-polski Interesuje mnie aby posiadał jak
największą ilość słów, aby można dodawać nowe słowa i edytować zawartość
słownika a także archiwizować tak powstałą zmodyfikowaną bazę.
Miałem do czynienia ze SlovoEd ale niektóre bazy to barachło a poza tym
mało słówek w poszczególnych językach.

Czy może ktoś mi jakieś programy dpolecić ?- interesują mnie opinie tylko
po praktycznym użytkowaniu.

2. Data: 2007-09-08 08:05:08

Od: "Cancer" <o...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jk"

A jak sie ma do twojego pytania grupa "pl.sci.medycyna" ?

Cancer
http://cerbermail.com/?eMJzIDy1yq

3. Data: 2007-09-10 08:28:25

Od: jk <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 8 Sep 2007 09:05:08 +0100, Cancer napisał(a):

> Użytkownik "jk"
>
> A jak sie ma do twojego pytania grupa "pl.sci.medycyna" ?

Intersuje mnie słownik medyczny który mogę zawsze mieć ze sobą -czyli w
Palmtopie, być może ktoś ma takie doświadczenia i się podzieli

4. Data: 2007-09-11 14:26:37

Od: "Anxiety" <anxiety@(antispam)onet.eu> szukaj wiadomości tego autora

No w temacie nie wskazujesz na slownik medyczny, wiec...

Co do medycznego:

MobileSystems MSDict Oxford Concise Medical Dictionary (tylko nie wiem czy
na palma to podejdzie)

slownik jest w jezyku angielskim

po hemisekcji!
Maciej Kot. Sztuka leczenia kolorem