Jaki program do form krawieckich

1. Data: 2004-03-24 08:23:12

Temat: Jaki program do form krawieckich
Od: m...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

Chcialbym aby mi ktos poradzil jaki program jest najlepszy do sporzadzania
form, wykojów krawiekich. bardzo z gory dziekuje

1. Data: 2004-03-24 09:29:08

Temat: Re: Jaki program do form krawieckich
Od: "Beata Nowicka" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

metalurg a écrit dans le message

> Chcialbym aby mi ktos poradzil jaki program jest najlepszy do sporzadzania
> form, wykojów krawiekich. bardzo z gory dziekuje

Znam jeden program do robienia wykrojow nie wiem czy jest najlepszy bo tylko
ten znam .Jest on po francusku i nazywa sie Votre Atelier de Couture mozna
zobaczyc go na tej stronie http://tinylink.com/?MeOtItNrgw
Mozna go pobrac ale tylko w wersji Demo ,znajduje sie na dole listy jest
przedostatni http://tinylink.com/?sjfN2lybW5

Pozdrawiam Beata (Bruksela )
"""""""""""""""""""""""""""""""""""""""
Pamietaj w adresie jest antysam :-)

1. Data: 2004-03-25 12:16:45

Od: m...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zobaczyc go na tej stronie http://tinylink.com/?MeOtItNrgw
> Mozna go pobrac ale tylko w wersji Demo ,znajduje sie na dole listy jest

Bardzo ci dziekuje

1. Data: 2004-03-31 07:58:29

Od: "Zoltar" <z...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Witam serdecznie.
Troszeczke poszukałem i znalazłem ten program w bardziej przyjaznym jezyku.
http://www.livingsoft.com

Pozdrawiam Tomek

www.moja.pasmanteria.prv.pl

Haft wg zdjecia
Lombok-tkactwo
Witam i pytam (nieszczesne igly do maszyny)..
Hej! Pomóżcie!!!!
wreszcie...mam scaner, ale :( ..