Jaki sos do schabu nadziewanego śliwkami

1. Data: 2005-10-21 07:53:23

Temat: Jaki sos do schabu nadziewanego śliwkami
Od: "Anet" <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

No właśnie. Coś naszła mnie dzisiaj ochota na coś takiego na obiad,
wcześniej robiłam taki schab jako "wędlinę" do chleba i sos nie był
potrzebny, co najwyżej chrzan. I teraz stoję przed dylematem co do tego
pasuje.

Anet

2. Data: 2005-10-21 08:09:05

Temat: Re: Jaki sos do schabu nadziewanego śliwkami
Od: Wladyslaw Los <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <dja6sc$66c$1@nemesis.news.tpi.pl>, "Anet" <a...@a...pl>
wrote:

> [...]
> wcześniej robiłam taki schab jako "wędlinę" do chleba i sos nie był
> potrzebny, co najwyżej chrzan. I teraz stoję przed dylematem co do tego

Może waniliowy?

Władysław

3. Data: 2005-10-21 08:16:47

Od: "Anet" <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Może waniliowy?
>
> Władysław

Może i tak gdybym szarlotkę na deser planowała.

Anet

4. Data: 2005-10-21 08:21:44

Od: Wladyslaw Los <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <dja888$agr$1@nemesis.news.tpi.pl>, "Anet" <a...@a...pl>
wrote:

> Może i tak gdybym szarlotkę na deser planowała.

Ale przecież mówimy o sosie do schabu. To może rumowy?

Władysław

5. Data: 2005-10-21 08:28:17

Od: "Anet" <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ale przecież mówimy o sosie do schabu. To może rumowy?
>
> Władysław

Waniliowy z deserami mi się kojarzy, rumowy brzmi rozsądniej do schabu, jak
dla mnie przynajmniej. Jeszcze jakbyś mógł zapodać przepis byłabym
niezmiernie wdzięczna

Anet

6. Data: 2005-10-21 08:34:56

Od: Wladyslaw Los <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <dja8tq$cpg$1@nemesis.news.tpi.pl>, "Anet" <a...@a...pl>
wrote:

> Waniliowy z deserami mi się kojarzy, rumowy brzmi rozsądniej do schabu, jak
> dla mnie przynajmniej. Jeszcze jakbyś mógł zapodać przepis byłabym
> niezmiernie wdzięczna

przeprasza, że się z Tobą droczę, ale zafrapowało mnie to, po co
dodatkowy sos do pieczonego schabu?

Władysław

7. Data: 2005-10-21 08:45:10

Od: "Anet" <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> przeprasza, że się z Tobą droczę, ale zafrapowało mnie to, po co
> dodatkowy sos do pieczonego schabu?
>
> Władysław

Bo schab sam w sobie jest raczej "suchym" mięsem i jakoś wydawało mi się, że
sos do tego by pasował. O ile dobrze zrozumiałam słowo "dodatkowy" w Twojej
wypowiedzi to powinnam poprzestać na sosie który powstanie w trakcie
pieczenia.

Anet

8. Data: 2005-10-21 09:39:17

Temat: Re: Jaki sos do schabu nadziewanego ?liwkami
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>przeprasza, ?e si? z Tob? drocz?, ale zafrapowa?o mnie to, po co
>dodatkowy sos do pieczonego schabu?
>
>W?adys?aw

Moze ona, tak jak ja, nie lubi suchych dan

Pierz, co lubi sosy
K.T. - starannie opakowana

9. Data: 2005-10-21 09:58:03

Od: Wladyslaw Los <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <dja9te$g06$1@nemesis.news.tpi.pl>, "Anet" <a...@a...pl>
wrote:

> [...]
> sos do tego by pasował. O ile dobrze zrozumiałam słowo "dodatkowy" w Twojej
> wypowiedzi to powinnam poprzestać na sosie który powstanie w trakcie
Powinnaś, to oeże przesada. Rób jak uważasz. Ja zwykle tak robię --
przecież to pieczeń -- najwyżej dogrzewając dodaję trochę wody i
tłuszczu. W ostatecności można spróbować zrobić taki fałszywy sos
pieczeniowy -- ciemną zasmażkę na cebuli rozprowadzić jakimś bulionem,
lub wodą, wymieszać to z resztką sosu spod pieczeni, doprawić do smaku.

Władysław

10. Data: 2005-10-21 09:59:44

Od: Wladyslaw Los <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <8...@4...com>,
Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> wrote:

> Moze ona, tak jak ja, nie lubi suchych dan

Ale od kiedy schab ze śliwkami jest suchy?! A ponadto jest sos spod
pieczeni.

> Pierz, co lubi sosy

Łoś co też lubi sosy.

TATAR