Jaki wózek?

1. Data: 2003-01-29 08:53:13

Temat: Jaki wózek?
Od: "Prusak" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich.
Część z Was używa wózków inwalidzkich. Stoję przed wyborem nowego wózka.
Dotychczas używałem wózków warszawskich. Obecnie dostałem dofinansowanie z
kasy chorych oraz pfron doplaci 150% dofinansowania - razem bedzie ok. 2000
zł. Jaki wózek polecilibyście w tej kwocie?
Warunki jaki musi spełniać wózek:
szerokość siedziska - ok. 46 cm
odejmowane boczki pełne - koniecznie
odejmowane podnóżki
wytrzymały (niestety jestem ciężki)
wózek musi być składany (nie muszą być koła odejmowane)
wózek będzie używany tylko w domu.

Jaki Wy polecilibyście wózek. Mam dostep m.in. do wózków Reh-Med. Czy to
dobre wózki.
Pozdrawiam
Prusak

--
---

2. Data: 2003-01-29 15:45:15

Temat: Re: Jaki wózek?
Od: "Hakeef" <h...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

.
> [...]
> wózek będzie używany tylko w domu.
>
> Jaki Wy polecilibyście wózek. Mam dostep m.in. do wózków Reh-Med. Czy to

Ajakie to sa wozki warszawskie? za 2000tys co ty chcesz kupic? cos do
siedzenia,czy do jezdzenia?

3. Data: 2003-01-29 16:06:29

Od: "Prusy" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hakeef <h...@w...pl> wrote:
> .

> Ajakie to sa wozki warszawskie? za 2000tys co ty chcesz kupic? cos do
> siedzenia,czy do jezdzenia?

Przecież wyraźnie napisałem, że do jeżdżenia tylko po mieszkaniu. Do wyjazdu
do miasta mam elektryczny.
Pozdrawiam
Prusak

4. Data: 2003-01-29 17:13:34

Od: a...@i...org.pl (algraf) szukaj wiadomości tego autora

Swidnik robi teraz takiego aktiva - cos podobnego do Pantery. 2 lata temu
2.200 zl bez dodatkow.

pozdr.
Arek

5. Data: 2003-01-30 09:37:22

Od: "Trybik" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mysle, ze jesli wozek bedzie uzytkowany tylko w mieszkaniu, to raczej nie ma
znaczenia jakiej to bedzie produkcji, marki - jestem przekonany, ze Ci sie
nie rozleci. Nie wiem skad jestes, w Wawie jest firma, ktora sprzedaje rozne
wozki, nowe i uzywane (po generalnym remoncie) i mysle ze cos bys wybral.
Jesli masz dostep do wozkow Reh-Med, masz okazje go zobaczyc, moze nawet
usiasc, przymierzyc sie do niego, jesli dobrze sie w nim czujesz i spelnia
Twoje oczekiwania, to ja bym go bral na Twoim miejscu.
Ale oczywiscie decyzja nalezy do Ciebie.
Pozdrowka - Trybik

Fwd: Fw: Praca w PCM
Projekt ustawy o rencie socjalnej.
S P A M !!! NAJTAŃSZE !!!