Jaki zapach dla mężczyzny?

1. Data: 2004-09-13 13:38:07

Temat: Re: Take this...
Od: "Nick(i)" <a@.spl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2004-09-13 15:19, Użytkownik Darek Barylewicz napisał:

> Ego może i mam przerośnięte, ale "spróbuj" piszę się tak a nie sprubuj...

no body's perfect...

1. Data: 2004-09-13 13:55:40

Od: "Mario" <r...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nick(i) <a@.spl> napisał(a):

> no body's perfect...

Podobno Bóg jest prefect, choć jak patrzę na naszego prezydenta....

1. Data: 2004-09-13 14:29:13

Temat: Re: Jaki zapach dla mężczyzny?
Od: "Justyna Zielke" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

najlepszym zapachem dla mężczyzny będzie Boss elements...

1. Data: 2004-09-13 15:37:13

Od: Katarzyna Kulpa <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 13 Sep 2004 10:01:19 +0000 (UTC), Moriss <b...@g...pl> wrote:

: Body Kouros Yves Saint Laurenta. Wszystkie te zapachy kładą kobiety na kolana
: i wywołują ślinotok. A to to chyba chodzi twojemu bratu.
: Znam się trochę na zapachach, bo to mój konik. Aktualnie mam kolekcję 48
: flakonów samych markowych wód.
: I nie ma tam ani Hugo Bossa, Calvina Kleina czy Aqua di Gio.
: Banalne "szczyny" mnie nie interesują...

styl wypowiedzi tez masz bardzo niebanalny. istny slinotok.

kasica
--
"Lepsza w domu swiekra z zezem, niz tu jajko z majonezem"
- W.Szymborska

1. Data: 2004-09-13 17:58:40

Od: "Bluzgacz" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Malutka" <l...@w...pl> wrote in message

> Daruj sobie jeśli możesz......

Nie moge.
Ty mozesz?
--

Bluzgacz
gdzies pomiedzy innymi na:

1. Data: 2004-09-13 20:44:43

Od: "Malutka" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Daruj sobie jeśli możesz......
> Ty mozesz?
Nie mogę, bo próbuję się czegoś dowiedzieć, a to TY rzucasz bezwartościowe
posty..

Mała

1. Data: 2004-09-13 20:47:37

Od: "Malutka" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ...i zapytuję o zapach, jaki można polecić 29 letniemu facetowi....

I wybrałam....Giorgio Armani - Armani Mania.....zapach tak na mnie działa,
że gdyby to nie mój brat nim pachniał, to bym się na gościa rzuciła :)
Jego kumpel, który był z nami też chciał kupić widząc jak się wwąchiwałam w
papierowy pasek, ale stwierdzili, że nie będą pachnieć tak samo :))

Pozdrawiam i dzięki za podpowiedzi

Malutka

1. Data: 2004-09-13 21:11:44

Od: "Bluzgacz" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie mogę, bo próbuję się czegoś dowiedzieć, a to TY rzucasz bezwartościowe
> posty..

Na privie tak nie robie...
--
Bluzgacz
GG: 5015

1. Data: 2004-09-14 12:45:28

Temat: Odp: Jaki zapach dla mężczyzny?
Od: "Leszek" <l...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Malutka <l...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:ci5116$8ht$...@n...dialog.net.pl...

> [...]
> Jego kumpel, który był z nami też chciał kupić widząc jak się wwąchiwałam
> papierowy pasek, ale stwierdzili, że nie będą pachnieć tak samo :))

Ile zapłaciłaś za Giorgio Armani - Armani Mania i w jakiej pojemności.
Interesowała by mnie jak najmniejsza pojemność.

Pozdrawiam :Leszek

1. Data: 2004-09-14 17:55:41

Od: "Malutka" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ile zapłaciłaś za Giorgio Armani - Armani Mania i w jakiej pojemności.
> Interesowała by mnie jak najmniejsza pojemność.
195 zł za 50 ml...była jeszcze 30 ml za 165zł....jak ten zapach działa.....o

Mała

Sztuczna uroda (?)
Makijaż dla rudowłosej dziewczyny
woda termalna avene