Jaki zel-pianka do wlosow?

1. Data: 2003-06-01 06:48:20

Temat: Jaki zel-pianka do wlosow?
Od: "Pawel" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej

Szukam dobrago zelu lub pianki do wlosow ale MOCNEJ. Chodzi mi o to zeby
moje wlosy mialy taki ksztalt jaki sobie uloze. Do tej pory po nalozeniu np
zelu wszystko jest ok ale kiedy zel wyschnie to wlosy sie podnosza itd.
Probowalem juz kilka rodzajow zelu i pianek i nic.
Jezeli mozecie cos poradzic to dzieki bardzo.

narka

1. Data: 2003-06-01 09:17:01

Temat: Re: Jaki zel-pianka do wlosow?
Od: Marcin 'Dionizos' <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc

> Szukam dobrago zelu lub pianki do wlosow ale MOCNEJ. Chodzi mi o to zeby

jest taki b. mocny Welli: zel do finisz finiszu wellaflex b. mocno
utrwalajacy (na tubie napisane NOWOSC ale moze to 'nowosc' sprzed
jakichs kilku miesiecy)
juz go nie uzywam, bo strasznie sie 'kruszy' jesli lubisz sobie czasem
przeczesac wlosy reka. a kiedy sie kruszy wyglada jak duzy lupiez :)
teraz stosuje tez welli taki w ciemnoniebieskiej tubie. duuzo fajniejszy
od tamtego ale i slabszy.
jesli nie nosisz fryzury 'posklejanej' zelem to wg mnie lepiej jakas
dobra pianke ale sie nie znam na nich.

pozdrawiam
Marcin

aaaaaaaaaaaa soczewki
Ciekawe strony dotyczące zdrowia i urody
jednolita cera
Nowy balsam Nivea
do chodzących na solarium