Jakie AGD kupic ???

1. Data: 2000-08-13 10:13:41

Temat: Jakie AGD kupic ???
Od: "#gorran" <p...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Nadeszla pora na wymiane mebli kuchennych i mam dylemat jakie AGD kupic ,
jakiej firmy by zrobic dobry zakup ?

ktos napewno ma dobre lub zle doswiadczenia , prosze o porade !

1. Data: 2000-08-20 08:27:37

Temat: Re: Jakie AGD kupic ???
Od: "WaldemarW" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

: Nadeszla pora na wymiane mebli kuchennych i mam dylemat jakie AGD kupic ,
: jakiej firmy by zrobic dobry zakup ?

Radze wybrac sie na DOMEXPO 2000 do Poznania. Są we wrześniu. Tam wystawiają
sie wszystkie firmy i napewno coś dla siebie wybierzesz

Pozdrawiam
WaldemarW

1. Data: 2000-08-21 14:17:43

Od: "Maciek Karczewski" <m...@y...lamerzy-won.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej,

> mam dylemat jakie AGD kupic ,
IMHO w duzej mierze kwestia ceny. Ja kupowalem wyposazenie kuchni na
poczatku czerwca i prosze, oto moje przemyslenia/doswiadczenia/uwagi:

1. Lodowka: GE 'side by side'. Kupilismy ja bo potrzebowalismy czegos
naprawde duzego. Kostkarka do lodu i zimna woda to bardzo mile dodatki. Wada
(oprocz wagi i rozmiarow) jest stosunkowo duza glosnosc. Z tego co wiem jest
to jedyna lodowka tego typu posiadajaca zdejmowane drzwi - wbrew pozorom
jest to bardzo istotne przy wnoszeniu przetu do mieszkania.

2. Zmywarka Electrolux 499 (chyba) - 45cm do pelnej zabudowy.Tania
(2300PLN), ponoc najlepsza 45 oprocz jakiegos Bosch'a, ktory kosztuje 2800.
Zuzycie pradu i wody minimalne, naprawde bardzo fajny sprzet. Gdybysmy
kupowali wieksza (60cm), to tylko Miele. Droga jak jasna cholera, ale warto.
To zreszta odnosi sie do calej oferty Miele - cena nie jest tylko cena za
modny znaczek firmowy, placisz za jakosc.

3. Plyta gazowa: 5-cio palnikowy Smeg ze spacjalnym palnikiem do woka. Facet
ze studia kuchennego zarzekal sie, ze jest to jedna z najlepszych rzeczy na
rynku. Chyba nie klamal, bo maja w ofercie wszystko co sie rusza. Mila jest
mozliwosc dokupienia dodatkowych modulow (np. grill'a) utrzymanych w tej
samej stylistyce.

4. Piekarnik: Siemens, model z wyjezdzajacym wozkiem. Oprocz Siemensa robi
je jeszcze Bosch, ale chyba tylko w wersji ze zintegrowanym sterowaniem do
plyty ceramicznej.

5: Wyciag: Electrolux - to juz raczej kwestia przypadku. Byl ladny, o takiej
wydajnosci jaka byla nam potrzebna, a w dodatku wlasnie zdejmowali go z
ekspozycji i udalo mi sie wynegocjowac ponad 30% rabat :)

6. Express do kawy: jakis tani DeLonghi kupiony na promocji w Media Markcie.
Co jak co, ale kawe Wlosi robia znakomita. Ich ekspresy tez :) Ale caly czas
snie o Miele do zabudowy (kosztuje, drobnostka, 20 razy tyle co wspomniany
DeLonghi).

Pozdr,
Maciek

1. Data: 2000-08-22 05:45:58

Od: j...@m...com.pl (Justyna Rudowska) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
to jedyna lodowka tego typu posiadajaca zdejmowane drzwi - wbrew pozorom
jest to bardzo istotne przy wnoszeniu przetu do mieszkania.

Mam dwumetrową LIEBHERR - całkiem nieźle się spisuje. Wprawdzie nie ma
kostkarki ani źródełka z zimną wodą ale jest cicha i ma odpowiednie
proporcje lodówki do zamrażarki. Poza tym ma SZKLANE półki, a nie druciki.

[...]

Uwaga przy ekspresach do kawy - musi mieć ciśnienie co najmniej ~ 15 bar.
Polecam też KRUPS'a, który służy mi już jakieś dwa miesiące i doskonale się
pieni przy cappuccino. Aby uzyskać dobrą piankę z mleka najlepsze, póki co,
okazało się mleko Sielska Dolina 0,5% tłuszczu.

Pozdrawiam
Justy

--
Chcesz otrzymywac newsy poczta elektroniczna ? Sprawdz http://www.newsgate.pl

Bigos staropolski (bardzo dlugie)
UWAGA - palant rozsyla wirusy
Mikrofalowka - prosba o rade.
poszukuje przepisów do kuchni mikrofalowych
nowy serwis