Jakie dofinansowanie dla zakladu zatrudniajacego ON

1. Data: 2007-02-06 17:50:37

Temat: Jakie dofinansowanie dla zakladu zatrudniajacego ON
Od: "Koola" <n...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Wiem o tym ze zaklad (nie tylko ZPChr) moze dostac dofinansowanie do
wynagrodzenie ON - przy osobie z I grupa to ZPChr dostaje 130% najnizszego
wynagrodzenia a zwykla firma (spelniajaca odpowiednie warunki) moze dostac
70% tej kwoty -to mniej wiecej jest jasne, choc moglem pokrecic %

Wiem ze firmy moga jeszcze dostac ulge w skladkach na ubezpieczenie
spoleczne -i tu mam pytanie -jak to wyglada (ile % i ktore skladki)?

pozdr.