Jakie kosmetyki kupić w Niemczech?

1. Data: 2003-08-19 09:47:40

Temat: Jakie kosmetyki kupić w Niemczech?
Od: "Pola" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć dziewczyny!

Na jakiś czas wyjeżdżam do naszych zachodnich sąsiadów, w związku z czym
będę musiała zaopatrywać się w kosmetyki tam dostępne. Mam do Was
prośbę-napiszcie co polecacie do kupowania w Niemczech, obojętnie z jakiej
kategorii kosmetycznej.

Dziękuję z góry,
Pozdrawiam,
Pola

1. Data: 2003-08-19 10:20:00

Temat: Re: Jakie kosmetyki kupić w Niemczech?
Od: "Blancanieves" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Polecam kosmetyki do pielegnacji ciala i twarzy z serii BALEA. Jest to
wewnetrzna linia kosmetykow ktore mozna kupic w sieci DM (Drogerie
Markt)
http://www.dm-drogeriemarkt.de/CDA/content/0,1647,0-
137-243,00.html

To jest podobno produkowane przez Nivea i sprzedawane pod marka
Balea - tanie i znakomite!
Tu jest strona z adresami - bo niestety w landach północnych nie ma
sieci DM.
http://www.dm-drogeriemarkt.de/CDA/Filialen/Filialen
Auswahl/0,1654,0-2
3-X,00.html

Poza tym polecam z apteki znakomita odzywke wzmacniajaca do paznokci
firmy Herome.
(Nail Hardener Extra Strong von Herome)
Link do ich strony: http://www.herome.nl/

Pozdrawiam serdecznie,
Kasia

1. Data: 2003-08-19 10:35:12

Od: "pamana" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam
polecam kolorówke Nivea ,niedostępne w polsce i obowiązkowo należy zajrzec
do Mac'a.to jest amerykanska firma z filia w berlinie i
frankrurcie,niedostępna w polsce.słyna z rewelacyjnych cieni do powiek.ja
jestem zadowolona z kazdego kosmetyku tej firmy.
pozdrawiam i życze udanych zakupów.
paula

1. Data: 2003-08-19 10:37:11

Od: "Dunia" <d...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

>Na jakiś czas wyjeżdżam do naszych zachodnich sąsiadów, w związku z czym
>będę musiała zaopatrywać się w kosmetyki tam dostępne.

Wiekszosc marek jest znana i w Polsce, a wiec nie spodziewaj sie wiekszych
niespodzianek. Niektore grupowiczki twierdza, ze jakosc niektorych kosmetykow
jest w Niemczech inna (lepsza ?) niz w PL, ale ja tego nie zauwazylam ;)

Mam do Was
>prośbę-napiszcie co polecacie do kupowania w Niemczech, obojętnie z jakiej
>kategorii kosmetycznej.

Bardzo fajna jest kolorowka z Nivei: swietne lakiery, niezle podklady, bardzo
fajne szminki z serii Velvet Mat, trwaly tusz wodoodporny, fantastyczne cienie
w sztyfcie.

Niezla jakosc za bardzo niska cene prezentuja marki wlasne drogerii takich jak
Mueller (Isana, Rival de Loop) czy dm (Alverde, Balnea). Kolorowek z marek
wlasnych nigdy nie probowalam, oprocz lakieru z Rival de Loop (znalazlam bardzo
ladny i dosc trwaly kolor, buteleczka gigant za 1,99 euro chyba), ktory okazal
sie calkiem niezly.

Lubie kosmetyki z sola/blotem z Morza Martwego firmy Murnauers i jednorazowe
maseczki firmy, ktorej nazwy nie moge sobie w tej chwili przypomniec ;), ale
leza w kazdej drogerii (nazwa zaczyna sie chyba na 's'). Bardzo fajne sa
kosmetyki ze skladnikow naturalnych firmy Weleda - ja mam np. olejek arnikowy
do masazu- rewelacja.

Dunia

archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

1. Data: 2003-08-19 12:45:42

Temat: Odp: Jakie kosmetyki kupić w Niemczech?
Od: "Dasida" <z...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

rewelacyjna odzywka do paznkoci o nazwie Micro Cell 2000

1. Data: 2003-08-19 14:25:32

Od: "Martek" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jak napotkasz sklep IHR PLATZ bądz SCHLLEKER to powinnaś koniecznie tam
zajrzec są tam kosmetyki niektóre takie jak w Polsce czesto przecieniane bądz
w promocjii chodz nie tylko. Ceny potrafią zaskoczyc a jakościowo tez są bardzo
dobre.

pozdrawiam Martek

1. Data: 2003-08-19 14:47:23

Od: "Martek" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Sorki pisze sie SCHLECKER.

POZDRAWIAM

1. Data: 2003-08-20 08:21:11

Od: "Cherokee gd" <c...@t...skasujCalyTenNapis.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Mam do Was
> prośbę-napiszcie co polecacie do kupowania w Niemczech, obojętnie z

Krem do rąk Hand San w niebieskim (bo są rózne) pudełku. Jedyny
nieklejący się krem , jaki spotkałam.

pozdr

cherokee

szampon koloryzujacy...?