Jakie naczynia do plyty ceramicznej?

1. Data: 2001-11-07 08:55:30

Temat: Re: Jakie naczynia do plyty ceramicznej?
Od: Wojciech Gołąbowski <w...@g...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wojtek Sylwestrzak" <w...@w...pl> napisał w wiadomości
news:3BE8E9AD.6FA6395D@wp.pl...

> zaraz: aluminium, zeliwo, emaliowane nie, to co pozostaje ?

Stal nierdzewna, szkło...

Wojtek
--
, Wojciech "Voqo" Gołąbowski
. / ,'. ,'| ,'. http://www.golabowski.art.pl

1. Data: 2001-11-07 23:19:55

Od: "Xena d. Bazyl" <t...@t...iinf.polsl.gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

dokładnie

> no tak, w sumie zamiast pytac powinienem zajrzec do szafki w kuchni
:-)

Niekoniecznie - a może właśnie masz te niewłaściwe :-)))

> ale emaliowane naprawde odpadaja ? co sie moze stac ?
> (emailia peka ? plyta sie niszczy czy jeszcze cos innego?)

Emalia niszczy się na pewno. Czy płyta pęka to nie wiem i wolę nie
wiedzieć do końca życia :-)
Coś mi chodzi po głowie, że chodzi o to, że garnki te amaliowane nie
przylegają dokładnie do płyty, nierównomiernie sie nagrzewa i szkodzi -
płycie najbardziej (bo jedzeniu chyba mniej :-)))

--
Pozdrówka
Tatiana

1. Data: 2001-11-09 08:41:46

Od: "Krzysztof Lyzwa" <k...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

> zaraz: aluminium, zeliwo, emaliowane nie, to co pozostaje ?

Spoko.
W emaliowanych daje się gotować;-)
Muszą mieć tylko płaskie denka, żeby dobrze przylegały do płyty.
Żeby nie popsuć płaskiego denka: nie można wlewać zimnej wody do rozgrzanego
garnka (a zwłaszcza patelni). I to wszystko.

> --w

Sprzedam mieszkanie w Krakowie za 90 tys.
wklad do pieca kaflowego
plamy pod farbą emulsyjną
biurko
USŁUGI - HYDRAULIKA