Jakie problemy ma Krystyna przez to, że jej rodzice nie byli optymalni? (a może byli???)

1. Data: 2002-05-28 16:09:46

Temat: Jakie problemy ma Krystyna przez to, że jej rodzice nie byli optymalni? (a może byli???)
Od: "J'an W'erbinski - hello from kill file :-\)" <j...@p...zgora.sdi.tpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krystyna*Opty*" <K...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:acm1ot$o30$1@news.onet.pl...
> Użytkownik "Paweł 'Róża' Różański" <r...@f...onet.pl> napisał w
> wiadomości news:acgt45.3vvr20j.1@roses.of.many.colours...
> AIDS dla zainteresowanych wyjaśniłam.
> Najczęstszą przyczyną maskości wątroby, głównie u dzieci, jest żółtaczka

Nie wyjaśniłaś jak DO leczy AIDS. Ten spam, co wysłałaś 32kB jest nic nie
wart. Stek bzdur słysząc je każdy lekarz pękłby ze śmiechu.

Dalej czekamy na zwięzłe i logiczne wyjaśnienie w jaki sposób dieta
optymalna:
- leczy AIDS
- zapobiega homoseksualizmowi w następnym pokoleniu.

Nie napisałaś do dzisiaj jakie problemy (czy homoseksualizm?) wywołały w
Twoim życiu błędy żywieniowe Twoich rodziców. Jeżeli to, co piszesz jest
prawdą, to powinnaś mieć problemy, chyba że Twoi rodzice byli kilkadziesiąt
lat temu optymalni. Ale to się nie zgadza z tym co głosi Kwaśniewski.

--
Jan Werbinski +48 68 3630000 606269777 j...@p...zgora.sdi.tpnet.pl
Strona prywatna w trakcie budowy http://pa54.zgora.sdi.tpnet.pl/jw/

2. Data: 2002-05-28 18:42:26

Od: <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> prawdą, to powinnaś mieć problemy, chyba że Twoi rodzice byli kilkadziesiąt
> lat temu optymalni. Ale to się nie zgadza z tym co głosi Kwaśniewski.

napewno ma problemy emocjonalne i czuła sie zagubiona i taka bezradna ale
teraz odnalazla sie znalazla swoje credo

3. Data: 2002-05-29 12:44:43

Od: "Paweł 'Róża' Różański" <r...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"J'an W'erbinski - hello from kill file :-\)"
<j...@p...zgora.sdi.tpnet.pl> wrote in

> Nie wyjaśniłaś jak DO leczy AIDS. Ten spam, co wysłałaś 32kB jest
> nic nie wart. Stek bzdur słysząc je każdy lekarz pękłby ze
> śmiechu.

Wyjaśnienie było WYRAŹNIE napisane, tylko nie dostrzegasz go
swoim umysłem niewolnika. W każdym razie kto miał zrozumieć, ten
ZROZUMIAŁ. A lekarze, którzy pracują, by było więcej chorych, to pewne,
że będą się prześmiewać. Każdy PROROK był przecież nierozumiany i
wyśmiewany!
;-)))

MSPANC

--