Jakie są?

1. Data: 2001-11-19 15:03:24

Temat: Jakie są?
Od: "Avocado" <r...@c...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Szanowni Państwo, mam pytanie następującej treści:
Jakie są skutki uboczne stosowania 3 dniowej terapii Dexavenem dożylnie
dawki ~10 mg (w dwóch dawkach ) dziennie oraz dwudniowej dawki wycofującej
Hydrocortyzonem 20 mg dziennie ( w dwóch dawkach) i jednen dzień 10 mg
(jedna dawka) ? Dziewczynka 2,5 lat.
Dodam, że dziewczynka była leczona na zapalenie krtani w wyniku którego
miała kłopoty z oddychaniem (dusiła się).
Będę wdzięczny za odpowiedź.

2. Data: 2001-11-21 01:35:31

Temat: Re: Jakie są?
Od: "PiotrMx" <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Avocado <r...@c...edu.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9tb758$gof$...@h...uw.edu.pl...
> [...]
> Dodam, że dziewczynka była leczona na zapalenie krtani w wyniku którego
> miała kłopoty z oddychaniem (dusiła się).

Teoretycznie wiele. Np wrzod zoładka lub dwunastnicy, zaburzenia psychiczne,
obrzeki. Rozumiem ze nic takiego się nie wydarzyło. Leczenie było za krótkie
aby spowodować zaburzenia pracy nadnerczy wiec nic zlego nie powinno sie
stac.

PiotrMx>

przeczytajcie to !
pomocy