Jakie to drzewo lub krzew

1. Data: 2020-06-22 13:27:36

Temat: Jakie to drzewo lub krzew
Od: ogrodnik <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Wyrosło mi nagle coś dużego, trzy pnie, dorodne liście, wygląda na lipę... Ale lipę
piękną, osiemdziesięcioletnią mam 10 metrów od tego krzewu, pachnie teraz intensywnie
jednak liście ma inne, mniejsze, gałązki są czarne i nie tak proste.
Mam ochotę to-to wyciąć bo jest w tym miejscu i tak ciemno i wilgotno, jednak gdyby
to lipa to może szkoda?

https://imgur.com/KoIF6BB

https://imgur.com/QzH8J5W

https://imgur.com/XVaLctk

https://imgur.com/Rou67NY

2. Data: 2020-06-22 14:01:09

Temat: Re: Jakie to drzewo lub krzew
Od: collie <c...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 22.06.2020 o 13:27, ogrodnik pisze:

> [...]
> Mam ochotę to-to wyciąć bo jest w tym miejscu i tak ciemno i wilgotno, jednak gdyby

Po sercowatych liściach sądząc, to lipa. A jeśli jeszcze liście są
owłosione od spodu (takie kępki rudych lub kremowych włosków), to
na pewno lipa. A jeśli nawet to nie lipa, to też szkoda ciąć, bo
też piękna jest.

Jakie to drzewo/krzew?
Wąż rozciągliwy elastyczny x-hose
Wiąz Syberyjski