Jakie to ścierwo weszlo na grupe

1. Data: 2003-08-08 23:14:27

Temat: Jakie to ścierwo weszlo na grupe
Od: "Adam665" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2003-08-09 08:10:00

Temat: Re: Jakie to ?cierwo weszlo na grupe
Od: Tomek Głowacki <tomek@nospam_pseinfo.pl> szukaj wiadomości tego autora

GRatuluje stary intelektu, właśnie leci mail do abuse (dobrze że z
Chello piszesz, z chłopakami dobrze się dogaduję, a oni uwielbiają
takich zawodników jak ty)

Tymczasem, PLOONK.

Pozdro,
Tomek

1. Data: 2003-08-09 13:19:52

Od: "Adam665" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tomek Głowacki" <tomek@nospam_pseinfo.pl> napisał w wiadomości
> GRatuluje stary intelektu, właśnie leci mail do abuse (dobrze że z
> Chello piszesz, z chłopakami dobrze się dogaduję, a oni uwielbiają
> [...]
Sluchaj, dawno mnie nie bylo na grupie bo nie mam czasu,pamietam duzo
starych bywalcow ale to co teraz wyprawia ta dziewczyna to naprawde
przechodzi ludzkie pojecie,odeszli tak cenni grupowicze jak Magda Basset bo
jakas panienka zaczela sie popisywac.Jest to zalosne, a Ty skoro poczules
sie urazony to przepraszam, nie mialem zamiaru Cie urazic.Moze troche za
ostro wyslalem te posty, wiesz zmeczenie tygodniowe,piatek wieczor pare
piwek przy grillu ale widze,ze juz nie ma na tej grupie z kim wymieniac
doswiadczen.Wiesz dotychczas nikt nie staral sie byc gwiazda bo to byla paka
przyjaciol i entuzjastow kulinariow, nikt nie mial przerostu ambicji w
kierunku - pokazac innym co to nie ja a widze,ze teraz to bardzo zakwitlo.
A jak chcesz pisac do chello - zapraszam, nie Ty pierwszy i nie ostatni.

1. Data: 2003-08-09 13:22:27

Od: "makaron" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Adam665" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
Scierwo, które się pojawiło na grupie to jesteś Ty. Plonk!
makary

1. Data: 2003-08-09 14:45:03

Od: moonship <u...@d...invalid> szukaj wiadomości tego autora

On 8/9/2003 10:10 AM, Tomek Głowacki wrote:

> GRatuluje stary intelektu, właśnie leci mail do abuse (dobrze że z
> Chello piszesz, z chłopakami dobrze się dogaduję, a oni uwielbiają
> takich zawodników jak ty)

skoro jestes taki paker to zablokuj tego idiote/idiotke z neoplus
piotrkow tryb. (dzdzownica itp.)- dziwne ze wszyscy o tym wiedza a nic
nie robia, albo w ogole sam sie zglos do abuse
tak a propos-straszenie debili netykieta nie ma sensu-jak widac nikt nic
sobie z tego nie robi, TROLLE-WSZYSTKO DOZWOLONE!!!!!!!!!!!!!
chyba sam sie stane jednym z nich, ciekawe czy na innych grupach tez sa
takie losie jak tu, chyba sprobuje wyslac gdzies 100 glupich postow,
zobaczymy co tam zrobia stali bywalcy grupy...

1. Data: 2003-08-09 14:48:31

Od: "makary" <m...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "moonship" <u...@d...invalid> napisał w wiadomości
> chyba sam sie stane jednym z nich, ciekawe czy na innych grupach tez sa
> takie losie jak tu, chyba sprobuje wyslac gdzies 100 glupich postow,
> zobaczymy co tam zrobia stali bywalcy grupy...
Założą sobie grupę na jaChu.
makary

1. Data: 2003-08-09 15:25:23

Od: moonship <m...@d...invalid> szukaj wiadomości tego autora

On 8/9/2003 4:48 PM, makary wrote:

> Założą sobie grupę na jaChu.
> makary

chyba sie przylacze do ciebie dzdzownico makaroniasta, za jaka grupe sie
zabieramy?;)

1. Data: 2003-08-09 15:37:43

Od: "makary" <m...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "moonship" <m...@d...invalid> napisał w wiadomości
> chyba sie przylacze do ciebie dzdzownico makaroniasta, za jaka grupe sie
> zabieramy?;)

Za zadna, bo nie chodzi o jakieś zabieranie sie. Kucharki nie stworzyły
zadnej grupy i musialy wyemigrowac.
Pekly jak zamrozone jaja gotowane na twardo. Lubisz takie jaja? I dobrze, ze
ich tu nie ma!
makary

1. Data: 2003-08-09 15:41:28

Od: moonship <m...@d...invalid> szukaj wiadomości tego autora

On 8/9/2003 5:37 PM, makary wrote:

> Kucharki nie stworzyły
> zadnej grupy i musialy wyemigrowac.

zostawiles chociaz w spokoju ich garnki? choc calkiem mozliwe ze byly
przypalone LOL

1. Data: 2003-08-09 15:49:10

Od: "makary" <m...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

> zostawiles chociaz w spokoju ich garnki? choc calkiem mozliwe ze byly
> przypalone LOL
garnki spokojnie siedzą sobie w śpiżarce pod schodami!
makary

Jakas szmata smierdzaca
poznanska pyra na grupie
Przyczepilo sie gówno do ..