Jakie warości wniósł w nasze życie kościół, no same powalające.

1. Data: 2012-10-26 22:06:01

Temat: Jakie warości wniósł w nasze życie kościół, no same powalające.
Od: Andromeda <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Przez niemal dwa tysiące lat trzymać władzę nad umysłami ciągle tak
ogromnej rzeszy ludzi. Bo czymże była i jest i zapewne będzie ta
przedziwna instytucja.Bo Kościół katolicki jest instytucją. Jest
instytucją i jedną z największych na świecie sekt wyspecjalizowanych w
doskonałym praniu mózgu owieczkom swoim. Jest instytucją i sektą
zarazem. Mroczną i tajemniczą w jakiś ciemny sposób.<
>Czym tak naprawdę jest ten potężny twór, trzymający władzę nad umysłami ogromnych
mas ludzkich?Przecież zawsze był i jest i chyba jeszcze długo będzie wrogiem
zapiekłym wszelkiego postępu, rozwoju nauki, oświecenia i wolnej myśli. To Kościół
katolicki przez cale wieki czynił z kobiety istotę gorszą, niższą i nieczystą.
Dlatego nie ma w Kościele kobiet kapłanek. Są za to kapłani i mają służebnice swoje.
Kościół katolicki sprowadził kobietę do roli istoty niższego gatunku. Będącą tylko i
wyłącznie służącą mężczyzny. Mającą tylko rodzić dzieci. Do roli inkubatora służącego
do rozpłodu. Kościół katolicki, z erotyzmu, jego całego piękna, uczynił mroczny i
czarny grzech, odmawiając człowiekowi prawa do radości. Seks, miłość wolną, piękną,
pełną doznań duchowych i zmysłowych, sprowadził do podziemia ludzkiej świadomości i
trzyma w tym przekonaniu swoich wyznawców do dzisiaj, sprowadzając go tylko do
czystej prokreacji.<
>Kobiety w czasach Świętej Inkwizycji płonęły na stosach, oskarżane o czary, przedtem
poddawane nieludzkim torturom, aby wydobyć zeznania. Przez kilkaset lat jej działania
( od roku 1215 ) na stosach spłonęły tysiące ludzi, za to tylko, że ktoś na nich
rzucił cień podejrzenia. Na stosach płonęli również ludzie nauki, sztuki, oświecenia
i postępu. Najwięksi myśliciele mieli z nią do czynienia. Palono wszystkich. Kobiety,
starców, idiotów i kilkuletnie dzieci. Całe miasteczka i wioski. Za sprawą Świętej
Inkwizycji - Kościoła, rozwój cywilizacyjny w Europie został zahamowany na minimum
dwieście - czterysta lat. Instytucji rozwiązanej oficjalnie dopiero w połowie
dziewiętnastego wieku. (1859r.)Kościół w imię krzewienia jedynie słusznej wiary
(czytaj złoto i kamienie szlachetne), prowadził krucjaty, mordując "wierzących
inaczej". Najpierw krucjaty do Ziemi Świętej, by walczyć z niewiernymi. Gdy ich już
zabrakło, w kolejnych wiekach konkwistadorzy nawracali "dzikusów" "ogniem i mieczem".
Z Bogiem na ustach", mając przy tym błogosławieństwo Papieża, mordowali miliony
Azteków i Indian południowoamerykańskich, grabiąc ich ze złota

i drogocennych kamieni, nie oszczędzając nawet dzieci.<

>Zapisał się również niezwykłą pazernością i chciwością, gromadząc majątki pochodzące
z grabieży i wszelkiego rodzaju dobra. Za przyczyną w/w Świętej Inkwizycji, majątki
ludzi oskarżanych o czary, przechodziły na własność Kościoła. W imieniu walki z
herezją, Kościół zagarnął gigantyczny majątek templariuszy, a członków tego zakonu
spalił na stosach.Nie ustaje w tej działalności do dzisiaj. Bo czymże innym jest
wymuszanie składek od wiernych np. na modernizację kościoła lub plebanii.Wymyślił
celibat w trosce aby spadkobiercy księży nie mogli majątku posiadać. Nie jest żadną
tajemnicą, iż księża dzieci posiadają. Dzieci, które do tego co kościelne, w ramach
spadku po ojcu nie mają do niego żadnego prawa.Doprowadził do perfekcji sztukę
fałszerstw, kłamstw i przeinaczeń. Przez całe wieki tworzył dogmaty, wynaturzone
prawa wmawiając "owieczkom swoim" boskie ich sprawstwo. Wykorzystując bezlitośnie
przez całe wieki nieumiejętność czytania i pisania ogółu społeczeństwa, poprzez
niedopuszczanie do szerokiej oświaty, księża trzymali lud w ciemnocie, ryzach i
posłuszeństwie. W tych czasach nawet władcy byli analfabetami, co skwapliwie
wykorzystywał kler. Na tym budował swoją siłę i potęgę. Jakby tego było mało,
najczęstszą przyczyną zgonu kolejnych Papieży była trucizna i sztylet. Maluczkim
kazano żyć w cnocie i ubóstwie. Hierarchowie Kościoła zaś z przyjemnością chadzali do
lupanarów i burdeli. Papieże utrzymywali nałożnice i kurtyzany. Opływali w przepychu,
a ciemny lud miał płacić podatki, pokutować i samobiczowanie uprawiać.<

>Sobór Nicejski z 325 roku z przedstawionych sobie pism religijnych wybrał 27 jako
prawdziwe .Resztę zaś, tak zwanych apokryfów, nie odrzucał jeszcze, tylko powołał
specjalnie upoważnionych, tak zwanych korektorów, zadaniem, których było korygować
wszystkie teksty,porównując z tym, co zostało uznane za prawdziwe. Oni też poprzez
skreślenia, lub też wstawki poddali wszystkie źródła ujednoliceniu. Chodziło tu
przede wszystkim o ujednolicenie faktów i informacji podanych w Ewangeliach,
wymazaniu tego, co było dla Kościoła niewygodne i zmieniało wizerunek Chrystusa.
Trwało to aż do roku 382 ( za papieża Damazjana), kiedy Kanon został definitywnie
zamknięty i ustalony. Wszelkie inne pisma, niezgodne z kanonem, uznawano od tej

pory za heretyckie i palono na stosach. Wiele bezcennych dzieł uległo
w ten sposób zniszczeniu. Setki tysiecy manuskryptów spalili ksieza
choc byly to dziela niepowtarzalne i nie majace kopii. Zniszczono
dziela Sokratesa, Sofoklesa, Ajschylosa i kto wie kogo jeszcze. Mogly
tam byc dziela o budowie i przeznaczeniu piramid.Tego nie dowiemy sie
juz nigdy.Tylko nieliczne udało się przechować w jakiś zakamarkach
klasztornych. Kościół z Boga, uczynił pamiętliwego, złośliwego kata,
karzącego swoją ręką na lewo i prawo bez opamiętania wszystkich.
Strącającego, do wymyślonego przez Kościół piekła, wszystkich kto się
pod rękę nawinie.<

>To Kościół katolicki, ledwo narodzone dzieci, przywłaszcza sobie rytuałem chrztu.
Nie pytając ich o zdanie i poglądy. Posunął się dalej. Wymyślił niepokalane poczęcie,
odmawiając matce Chrystusa, czołowej postaci Kościoła, wszystkich cech kobiecości,
macierzyństwa, erotyki. Miłości nie tylko zmysłowej, duchowej ale i cielesnej.
Odmawiając jej człowieczeństwa. Chrystusowi zaś, wbrew faktom historycznym wymazał z
jego dziejów żonę, rodzinę i dzieci.<
>Myślę sobie jako wierzący w Boga, nie wierzący w Kościół katolicki, że Bóg musi być
Istotą niezwykle dobrą, mądrą i tolerancyjną. Inaczej nie potrafię sobie wytłumaczyć
jego milczącej zgody

na wyczyny Kościoła, który jego imieniem się pieczętuje. Kościół w
Polsce, mając poparcie najwyższych władz Państwa, przypuszcza totalną
ofensywę. Jest wszędzie. W prasie, radiu i telewizji. Jest w szkole,
urzędach. Na ulicy. Wciska się do mojego domu. Przede wszystkim do
łóżka. Usiłuje mi wmówić co jest poprawne, a co nie.<

>Narusza sferę mojej intymności, tego co jest dla człowieka sprawą indywidualną i
najważniejszą. Nie ma wiadomości bez informacji o tym co o. Dyrektor wymyślił. Kogo
do siebie zraził.

Kogo obraził. W jakim bogactwie i przepychu się obraca. Telewizja
"Trwam" urosła do rangi telewizji publicznej, a Radio "Maryja", będące
tubą programową tego co głosi się katolikiem i jedynym sprawiedliwym,
obwieszcza hasła, żywcem przeniesione z "Mein Kampf" Adolfa
Hitlera.Zamiast budować mieszkania, nieść pomóc bezdomnym i w trudnej
sytuacji życiowej,
Kościół buduje pomniki swej pychy. Tak wielkiej jak Świątynia w
Licheniu i Świątynia Opatrzności Bożej, na której budowę z pomocą
Sejmu ograbiono emerytów i rencistów z czterdziestu milionów złotych,
tłumacząc przy tym, że na każdego niecałą złotówkę przypada. Tylko
idiota nie umiejący posługiwać się rozumem i kalkulatorem, jest w
stanie w te brednie uwierzyć. Naród wali ogromną kasę na budowanie
coraz to wymyślniejszych i absurdalnych budowli
sakralnych,przypominających koszmarny sen pijanego architekta. Dowodem
tego jest kościół przy Trasie Łazienkowskiej w Warszawie Nowi władcy
Polski, którzy wygrali wybory, zamierzają swoje wyznanie i Boga
wprowadzić do konstytucji, prawa, prawodawstwa i ustawodawstwa.
Wszystkie decyzje polityczne, ekonomiczne i gospodarcze podejmowane są
przy pełnej aprobacie Kościoła. Instytucje kościelne i przykościelne
stoją poza prawem i ponad prawem. Nie obowiązują ich żadne przepisy
państwa polskiego.Nie płacą podatków. Nie muszą rozliczać się ze
swoich przychodów i rozchodów. Kościół decyduje o formie oświaty i
szkolnictwa.
Dziś, zastępy dewotek i bigotów, w moherowych beretach stanowią o
wartościach moralnych społeczeństwa. To co wczoraj było żałosne i
śmieszne, obecnie jest normą społeczną. Żyjemy za pomocą władzy, "de
facto" w państwie wyznaniowym. Ludzie pokroju Wierzejskich,
Giertychów, Orzechowskich narzucają nam swoje poglądy. Poglądy
ksenofobiczne i nacjonalistyczne. Graniczące z faszyzmem, co w III
Rzeczypospolitej jest prawnie zakazane. Aparat sprawiedliwości w tej
materii, wykazuje się daleko posuniętą nierychliwością. Może dlatego,
że w/w znajdują się w gronie dostojników państwowych.<

>Słuchając Macieja i Romana Giertychów, Wierzejskiego, Orzechowskiego i innej maści
wykolejeńców, zastanawiam się kiedy powstaną obozy koncentracyjne dla Żydów,
Cyganów,homoseksualistów i lesbijek. Kiedy dla przeciwników politycznych też tam będą
szykować miejsce. Jest tylko kwestią czasu powołanie do życia "Policji politycznej",
z krzyżami na szyjach, na wzór komunistycznego UB. Kartoteki wiernych są już w
Parafiach prowadzone. Kiedy na ulicach, w brunatnych koszulach pojawią się bojówki
Młodzieży Wszechpolskiej, przeprowadzających łapanki, sięgający do rozporków i
sprawdzających mężczyzn, czy przypadkiem nie są obrzezani. Głośno skandujący swoje
poparcie dla "ich" fuhrera. Gest powitania już sobie przyswoili na dobre.W czasie
drugiej wojny światowej, Gestapo wertując archiwa kościelne, ustalało genealogię
obywateli RP. Teraz wertując zapiski IPN, komanda rządzących będą robić łapanki i
tworzyć listy proskrypcyjne na nieprawomyślnych. Tych co "za komuny" mieli odwagę
państwo polskie z ruin odbudować i dali możliwość zdobycia wykształcenia obecnie
rządzącym. Nie oszukujmy się. Zdobyli wykształcenie i tytuły właśnie za "komuny".
Cokolwiek nie napiszę, nic nie wyrazi to i tak ogromu ludzkiego obrzydzenia tym, co
zostało uczynione. Jeszcze większe zniesmaczenie budzi fakt, że organizacja, która
dokonała tego, nazwijmy po imieniu ludobójstwa, dopiero teraz, wraz z końcem XX
wieku, zaczęła wyrażać skruchę za popełniane w imię wiary morderstwa. Mimo to nadal
próbuje jednak usprawiedliwić zaistniałą sytuację. Najbardziej oburzającym zdaje się
zaś wydawać to, że jest to chyba jedyna znana ludzkości organizacja, która dokonała
tak wielkiej zbrodni i nie poniosła za to żadnej wymiernej kary. Proszę spojrzeć
chociażby na faszystowską Rzeszę. Dziś, w większości konstytucji europejskich, w tym
również w Konstytucji RP, istnieje zakaz zawiązywania organizacji odwołujących się do
ideologii faszystowskiej. A Kościół? Nadal trwa i ma miliony zwolenników swoich,
jakże często odbiegających od przesłania tej religii. Cóż... Wygląda na to, że chyba
jednak istotnie Szatan wygrał wojnę o dusze.<
>Mam nadzieję, że Ci co głosują za wpisaniem do Konstytucji Europejskiej klauzuli o "
korzeniach chrześcijańskich", będą o pamiętali "co dobrego" chrześcijaństwo uczyniło
i jakie są jego korzenie.<