Jakie zioła - proszę o radę

1. Data: 2013-02-27 18:06:16

Temat: Jakie zioła - proszę o radę
Od: "Andrzej Jota" <A...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Proszę o radę jakie zioła przyjmować w celu złagodzenia
podrażnień w układzie pokarmowym (całym), równocześnie
nie szkodzące przy kamicy żółciowej.
Chora jest kobietą w wieku sześćdziesięciu kilku lat.

Pzdr.
Andrzej Jota

2. Data: 2013-02-27 19:09:48

Temat: Re: Jakie zioła - proszę o radę
Od: ruda <r...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-02-27 19:06, Andrzej Jota pisze:
> [...]
> podrażnień w układzie pokarmowym (całym), równocześnie
> nie szkodzące przy kamicy żółciowej.
> Chora jest kobietą w wieku sześćdziesięciu kilku lat.

len mielony, aloes(tu trzeba uwazać, bo niektórych uczula)

3. Data: 2013-02-27 19:15:24

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Proszę o radę jakie zioła przyjmować w celu złagodzenia
> podrażnień w układzie pokarmowym (całym), równocześnie
> nie szkodzące przy kamicy żółciowej.
> Chora jest kobietą w wieku sześćdziesięciu kilku lat.

Na pewno rumianek.
I zawsze bardzo dobra woda mineralna słotwinka.
Reszta to już zależy od rodzaju dolegliwości pszewodu pokarmowego.
Może być siemie lniane (2 łyżki zalać wżądkiem 0,5 l) na kilka godzin, pić
po troszku podgżane, nasin nie jeść).

Normalnie wżody leczy śmietanka 30%, i mleko, ale pszy kamienicy żułciowej
może tak nie być.

Inne są zioła jeśli jest to na tle nadkwasoty , a inne gdy enzymy trawienne
są w za małej ilości.

Często dobry jest sok z mniszka- do kupienia w sklepie zielarskim lub
aptece, albo samodzielnie wykonany: zebrać liście mniszka (dmuhawiec) ,
pszepuścić pszez maszynkę do mielenia mięsa, po jednym listku, by nie
zatszeć użądzenia, powstałą masę wycisnąć pszez szmatkę - wyłazi wbrew
oczekiwaniu sporo soku, zostaje mało suhej prawie masy.
Zamiast liści można brać całe rośliny, ale kożonek tszeba opłukać , no ale
roślina nie odrośnie.
Utrwala to się spirytusem, zdaje się , ale piszę z pamęci tak by wyszedł 15%
roztwur.
Można i tak jest podobno lepiej pić świeży sok.
Tszyma w loduwce i czeka aż opadnie osad, kturego się nie pije.

Popularna jest mięta(pobuda wydzielanie soku ), czasem melisa (podobnie), a
także zwykłą herbata . Czasem dobry jest sok z marhewki.

--
Nie jestem medykiem. (tekst w nowej ortografi: ó->u, ch->h, rz->ż lub
sz, -ii -> -i)

4. Data: 2013-02-27 20:19:30

Od: "Andrzej Jota" <A...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bardzo dziękuję za odpowiedzi.

Chodzi właściwie o cały przewód pokarmowy,
od refluksu po hemoroidy. Nadkwaśność.
Podrażniony jest zarówno żołądek jak i jelita.
Kamień w woreczku żółciowym.

Czy siemię lniane to to samo co len mielony?

Pzdr.
Andrzej Jota

5. Data: 2013-02-27 20:45:12

Od: ruda <r...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-02-27 21:19, Andrzej Jota pisze:
> [...]
> Podrażniony jest zarówno żołądek jak i jelita.
> Kamień w woreczku żółciowym.
>
> Czy siemię lniane to to samo co len mielony?

to samo, tylko jedno mielone.
na kamien trzeba poddac sie prostemu zabiegowi
mamy xxI wiek nie nosi sie juz kamieni jak patnik
bo len nie rozpusci kamienia ani nie wyleczy.
jesli kamien pojdzie w przewod zolciowy i zatka
mozna zejsc bardzo szybko

6. Data: 2013-02-28 01:05:13

Od: "plumke.pl" <plumke(2+shift)plumke.pl> szukaj wiadomości tego autora

>Normalnie wżody leczy śmietanka 30%, i mleko,

za takie rady powinni cie aresztowac

przestan juzszkodzic ludziom bi kiedys ktos ci sie odwdzieczy i zadne ziola
ci juz nie pomoga

Inne są zioła jeśli jest to na tle nadkwasoty , a inne gdy enzymy trawienne
są w za małej ilości.

Często dobry jest [...]
Popularna jest[...]czasem dobry jest[...]

alez ty pieprzysz 3 po 3

a herbata jest mocno drazniaca

wez juz wkoncu ulituj sie nad soba i zakoncz swoj lichy zywot

7. Data: 2013-02-28 10:23:16

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> a herbata jest mocno drazniaca
Tylko z tym się zgadzam, to zależy od gatunku.
Codzienna saga jest mdła, ale dobra, ale inne np lipton bardzo drażni.
Tszeba testować.

8. Data: 2013-02-28 14:21:02

Od: "Andrzej Jota" <A...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tylko z tym się zgadzam, to zależy od gatunku.
> Codzienna saga jest mdła, ale dobra, ale inne np lipton bardzo drażni.
> Tszeba testować.

A lipton z mlekiem tez jest drażniący? Czy mleko dodane do herbaty
zmniejsza tę cechę czy potęguje?

Pzdr.
Andrzej Jota

9. Data: 2013-02-28 15:16:29

Od: ruda <r...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-02-28 15:21, Andrzej Jota pisze:

> A lipton z mlekiem tez jest drażniący? Czy mleko dodane do herbaty
> zmniejsza tę cechę czy potęguje?
>
> Pzdr.
> Andrzej Jota

bawarka jest dobra dla karmiacych matek a nie na refluks
i kamienie zolciowe. wstrzymaj sie z tym poleganiem na
znawstwie stokrotki bo pszyjdzie ci kfiatki i stokrotki od kożonkóf wonchać

10. Data: 2013-02-28 15:26:38

Od: "Andrzej Jota" <A...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Co do aloesu to na razie udało mi się kupić
Aloe Vera King. Jest to drink, wg napisu
na butelce zawierający 30% Aloe.
Na pewno jego atutem jest znakomity smak.
Przynajmniej chora będzie go chętnie piła.

Byłem w jednej aptece i niczego z aloesem
nie mieli. Ale właściwie czego szukać?
Jaki rodzaj produktu/leku i w jakich ilościach
powinno się używać w przypadku kłopotów
z układem trawiennym?

Pzdr.
Andrzej Jota

Profesorska mądrość po polsku
Skróty w badaniu mammograficznym TG/OD/I
Bujna czupryna
Bóle posladka po artroskopii kolana
Niemowlę 4 misiące - od 3 tyg. uporczywy katar