Jakiś przepis...

1. Data: 2003-03-21 09:57:34

Temat: Jakiś przepis...
Od: "ostry" <o...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakoże dietuje się polecam dania kuchni pseudochińskiej :)
Ja kombinuje w ten sposób:

Warzywa: papryka, pietruszka ( korzeń), por, cebula (różna), kapusta
pekińska, bakłażany, brokuły, ogórek itd ( bez marchewki)
Do tego grzyby: pieczarki, chińskie
Do tego pierś z kurczaka (pokrojona na drobne kawałki) lub filet rybny (ryba
raczej morska)
Do tego makaron sojowy.
Dodatki - czosnek, pieprz cayenne, imbir, curry, sosy sojowe ( ciemne,
jasne) sos ostrygowy

Wybrane z listy składniki (dowolna kombinacja) kroje na odpowiadające mi
kawałki smażę oddzielnie (bez makaronu) krótko na mocno rozgrzanej oliwie.
Potem łączę wszystko razem, dodaję makaron przyprawy i po kłopocie.

Całość zajmuje ok 45 minut. Czyli mamy szybko, smacznie i zdrowo.

--
ostry

1. Data: 2003-03-21 14:39:27

Temat: Re: Jakiś przepis...
Od: "Ana" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ostry" <o...@e...com.pl> napisał w wiadomości
> [...]
>
> Warzywa: papryka, pietruszka ( korzeń), por, cebula (różna), kapusta
> pekińska, bakłażany, brokuły, ogórek itd ( bez marchewki)
(ciach)

Mmmmm ... wesze MM, czy tak ? :-)
Bardzo fajny przepisik, zaraz go sobie zapisze.
Ja tez (?) MM, ale o tym na tej grupie szaaaaaa......
pozdrawiam Cie
AniaK

szukam napitku - cappucino
jablka do szarlotki
racuchy - jak?
mąka i mączka kukurydziana - jaka jest różnica???
pewnie to znacie juz..