Jan Paweł II

1. Data: 2005-04-09 08:06:37

Temat: Jan Paweł II
Od: "Adam" <a...@0...pl> szukaj wiadomości tego autora

Serdecznie zapraszam wszystkich czujących w ostatnich dniach "Wicher Ducha
Świętego" do dzielenia się z innymi swoimi przeżyciami i refleksjami.

Właśnie ukończyłem w pełni niezależne i nie komercyjne forum dyskusyjne w
całości poświęcone tej Najwyższej Sprawie, której służył nasz Papież.

Kliknij w poniższy link i aktywnie włącz się w duchowy proces jaki w nas
rozpoczął Jan Paweł II.

www.papiez.04.pl

PS. Prześlij tą informację dalej do trzech osób. Niech nigdy nie zaśnie w
nas to co zostało w ostatnich dniach Obudzone.

Pozdrawiam
Adam

2. Data: 2005-04-09 10:14:00

Temat: Re: Jan Paweł II
Od: h...@i...pl (HuSadam) szukaj wiadomości tego autora

From: "Adam" <a...@0...pl>
> [...]
> PS. Prześlij tą informację dalej do trzech osób. Niech nigdy nie zaśnie w
> nas to co zostało w ostatnich dniach Obudzone.

Czy netykieta i walka ze spamem nie obowiązuje nawiedzonych wiatrołapów?
HuSadam

Jan Pawel II 1920 - 2005
http://link.interia.pl/f1871

czy warto ubiegać sie o rente socjalną ..
SPAM - sprzedam wygodny fotel regulowany elektrycznie
Proszę pomóżcie
Czy storm3 pod to podjedzie ?
poszukuje osob