Jarosław jest potrzebny:)

81. Data: 2010-09-28 09:49:02

Temat: Re: Jarosław jest potrzebny:)
Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Szaulo" <z...@p...pl> napisał w wiadomości
news:i7qo0p$ilq$1@news.onet.pl...

> [...]
> [...]
>
> Nie wiedziałem o tym i chociaż to może brzmi niedobrze w tym kontekście,
> to dla mnie dobra wiadomość.

Domyslam sie, ze jestes przed czterdziestka?

82. Data: 2010-09-28 09:51:23

Od: "Szaulo" <z...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Szaulo" <z...@p...pl> napisał w wiadomości

> Domyslam sie, ze jestes przed czterdziestka?

Niedużo po. Why?

Sz.

83. Data: 2010-09-28 09:53:04

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> napisał w wiadomości

> Zwlaszcza, ze moje drugie imie to Konkrecik (wbrew temu biedakowi
> Chironowi, no i nie mylic z Concrete - ta opcje obsluguje D(r)uch).

> No ale to jest ponizej pasa, znaczy meskosci.

:-)))))), MK

(wygrałam)

84. Data: 2010-09-28 10:02:32

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Niedużo po. Why?

A to zdziw - ponoc faceci w okolicy 40 juz co nieco wiedza o smierci.

85. Data: 2010-09-28 10:02:53

Od: zażółcony <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Bzdura.
Pomidor.

86. Data: 2010-09-28 10:04:09

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pomidor.

Smacznego.

87. Data: 2010-09-28 10:15:37

Od: "Szaulo" <z...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

[...]
> A to zdziw - ponoc faceci w okolicy 40 juz co nieco wiedza o smierci.

To mit.

Co nieco wiedzą, bo towarzyszyli w agonii dwóm najbliższym osobom, więc np.
znają etapy umierania, ale nie odczuwali potrzeby poszukiwania wiedzy
teoretycznej na temat agonii. Czy to dziwne?

To na tyle wyglądało na duszenie się, że nie miałem co do tego żadnych
wątpliwości, dlatego do wczoraj nie miałem motywacji, żeby skonfrontować
naoczne obserwacje z wiedzą medyczną.

A Ty ile masz lat?

Szaulo

88. Data: 2010-09-28 10:29:18

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> To mit.

No w ramach calosci populacji zapewne mit.

> Co nieco wiedzą, bo towarzyszyli w agonii dwóm najbliższym osobom, więc
> np. znają etapy umierania, ale nie odczuwali potrzeby poszukiwania wiedzy
> teoretycznej na temat agonii.

Ponoc wiedza, bo zaczynaja zdawac sobie sprawe z przemijalnosci, nie
potrzeba do tego towarzyszenia umieraniu. W ciagu czterdziestu lat zwykle
jest sie co najmniej na paru pogrzebach.

> Czy to dziwne?

Ale ja Ci nie mowie, ze cos powinies wiedziec czy nie, obstawilem, ze jestes
mlodszym a potem wytlumaczylem, dlaczego tak sadzilem - nic wiecej.

> A Ty ile masz lat?

Podobnie.

89. Data: 2010-09-28 10:33:19

Od: "Szaulo" <z...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

[...]
> Ponoc wiedza, bo zaczynaja zdawac sobie sprawe z przemijalnosci, nie
> potrzeba do tego towarzyszenia umieraniu. W ciagu czterdziestu lat zwykle
> jest sie co najmniej na paru pogrzebach.

Ten sens wiedzy o śmierci pominąłem jako oczywisty.

> Ale ja Ci nie mowie, ze cos powinies wiedziec czy nie, obstawilem, ze
> jestes mlodszym a potem wytlumaczylem, dlaczego tak sadzilem - nic wiecej.
[...]

Zrobiłeś to na podstawie tego, że nie wiedziałem, że jakby łapanie oddechu w
agonii to nie to samo co zwykłe duszenie się.

Szaulo

90. Data: 2010-09-28 10:41:54

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Zrobiłeś to na podstawie tego, że nie wiedziałem, że jakby łapanie oddechu
> w agonii to nie to samo co zwykłe duszenie się.

Doprawdy?

Re: Mazenia studenta jakby kogos interesowalo.
Re: Mazenia studenta jakby kogos interesowalo.
Re: Chyba jestem chomoseksualista
Re: Siemacie.
Właśnie - świadomośc istnienia.