Jarzebina

1. Data: 2006-05-05 14:12:03

Temat: Jarzebina
Od: michalina27 <m...@v...NOSPAM.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj Tadeuszu,
jeśli jeszcze pora odpowiednia, to podeślij mi proszę jeszcze jedną
gruszę azjatycką Chojuro oraz jarzębinę wielkoowocową (zarażam cudakami
okoliczną społeczność wiejską). Ta grusza to dla naszego listonosza,
który biedny dyga do mnie bywa i dwa razy dziennie.
Drzewka od Ciebie przyszły w stanie nienagannym i już ładnie rosną.
Konto znam, prześlij więc proszę cenę za oba drzewka.

Serdecznie pozdrawiam
Aleksandra Mercik - michalina

2. Data: 2006-05-05 14:30:49

Temat: Re: Jarzebina
Od: michalina27 <m...@v...NOSPAM.pl> szukaj wiadomości tego autora

michalina27 napisał(a):
>- michalina
Przepraszam Grupę,
kompletnie nie rozumiem, jakim sposobem, oprócz priva powędrowało na grupę.
michalina

3. Data: 2006-05-05 14:58:50

Od: "Jerzy Wierzchnicki" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "michalina27" napisała:
> Przepraszam Grupę,
> kompletnie nie rozumiem, jakim sposobem, oprócz priva powędrowało na
> grupę.
> michalina

Ja też :-(((
Dzisiaj dzieją się rzeczy niesłychane ;-(((
Na przykład jeszcze nie pojawił się mój post o targach w Strzelinie, chociaż
na newsach w onecie już jest od 12.41

Pozdrowienia
--
Jerzy Wierzchnicki
http://ogrodniczek.republika.pl/

4. Data: 2006-05-06 03:04:07

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>dyga do mnie bywa i dwa razy dziennie.
>Drzewka od Ciebie przyszły w stanie nienagannym i już ładnie rosną.
:)))))
za reklame na grupie bede musial zastosowac dodatkowy rabat
czyli za sadzonki w donicach
juz ulistnione a Chojuro zaczynajace kwitnac
w cenie sadzonek z golym korzeniem
:)))))))
z pozdrowieniami i usmiechami
smal