Jedna na trzy kobiety jest niezadowolona...

31. Data: 2007-03-25 22:50:54

Temat: Re: Jedna na trzy kobiety jest niezadowolona...
Od: "Bluzgacz" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Hanka" <c...@g...com> wrote in message
news:1174863028.090024.147990@b75g2000hsg.googlegrou
ps.com...

>Na moje foty już jest wyłączność, przykro mi :)

A ta druga co z Toba tu zawsze miodzila? Tez jakis frajer ma na nie
wylacznosc?
Jak miala na imie?
--

Bluzgacz
GG:5015

32. Data: 2007-03-25 22:57:57

Od: "Hanka" <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 25 Mar, 23:50, "Bluzgacz" <b...@w...pl> wrote:

> A ta druga co z Toba tu zawsze miodzila?

Oj, długo Cię tu nie było - miodzik sfermentował ostatnio.

> Tez jakis frajer ma na nie wylacznosc?

Z nim lepiej nie zaczynaj - panowie podeślą Ci linka do gróźb
wstępnych małżonka.

> Jak miala na imie?

Magdalena, Magdalena...
Ach, jak mogłeś zapomnieć?!

Hanka
;)

33. Data: 2007-03-25 23:12:54

Od: "Bluzgacz" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Hanka" <c...@g...com> wrote in message
ps.com...

>Magdalena, Magdalena...
<Ach, jak mogłeś zapomnieć?!

To ta co ze skajem niedawno pisala? Nie o nia mi chodzi.
TYlko o te, co zawsze Twoja strone trzymala, calkiem niedawno, pare miesiecy
temu.
Aha i dajcie mi tego linka, nie wiem czy nie mowimy o roznych osobach,

34. Data: 2007-03-25 23:24:00

Od: "Hanka" <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 26 Mar, 00:12, "Bluzgacz" <b...@w...pl> wrote:

> To ta co ze skajem niedawno pisala? Nie o nia mi chodzi.
> TYlko o te, co zawsze Twoja strone trzymala, calkiem niedawno, pare miesiecy temu.

No co Ty, żadna płeć żeńska mojej strony nie trzyma, bo nie wytrzyma.
Chyba, że na zewnątrz było widać coś, czego ja nie zauważyłam.

Czekaj, raz coś było, żeś nas tak samo zbluzgał i parę postów na ten
temat, ale ja nie pamiętam szczegółów, to chyba w listopadzie.

Hanka
;)

35. Data: 2007-03-25 23:24:29

Od: "Bluzgacz" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Hanka" <c...@g...com> wrote in message
ps.com...

>Czekaj, raz coś było, żeś nas tak samo zbluzgał i parę postów na ten
>temat, ale ja nie pamiętam szczegółów, to chyba w listopadzie.

Tak, chyba tak raczej bylo wlasnie.
A co z tymi linkami do tekstow tego goscia?

36. Data: 2007-03-25 23:31:09

Od: "Hanka" <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 26 Mar, 00:24, "Bluzgacz" <b...@w...pl> wrote:

> Tak, chyba tak raczej bylo wlasnie.
> A co z tymi linkami do tekstow tego goscia?

Eee, to też już nieaktualne, dotyczyło Magdy - i chyba PD lub PN, nie
pamiętam, do kogo się gość doczepił, może oni Ci podpowiedzą.

Hanka
;)

Pamięć, ćwiczenia, doświadczenia - pomocy...
Oswoić Niebo?! ;)
Czy jest na forum psycholog/psychiatra/psy choterapeuta?
psycholog, terapeuta czy psychiatra?
dlaczego aż tyle nieba?