Jedno krotkie zdanie ktore daje wam do myslenia

1. Data: 2006-02-03 21:10:08

Temat: Jedno krotkie zdanie ktore daje wam do myslenia
Od: ART <b...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

NAJWAZNIEJSZA MYSL ktora do was przemawia?
Jedno krotkie zdanie ktore daje wam do myslenia.
Temat dowolny.

Czy macie cos takiego?

"Nie mozna oczekiwac od ludzi wiecej niz sami chca nam dac, nie mozna
zbierac pszenicy tam gdzie rosnie trawa"

2. Data: 2006-02-03 21:22:30

Od: "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ART" <b...@n...pl> napisał w wiadomości

> NAJWAZNIEJSZA MYSL ktora do was przemawia?
> Jedno krotkie zdanie ktore daje wam do myslenia.
> Temat dowolny.

"Lepiej się spóźnić na pociąg, niż nie pojechać wcale"

--
Na post po zbóju zaprosił
P.D.

3. Data: 2006-02-03 21:25:36

Od: Karol Y <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> "Nie mozna oczekiwac od ludzi wiecej niz sami chca nam dac, nie mozna
> zbierac pszenicy tam gdzie rosnie trawa"

"Lepiej sie sparzyc, niz nigdy nie aprobowac".

--
Pozdrawiam Mateusz

4. Data: 2006-02-03 21:25:52

Od: "niezbecki" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

ART<b...@n...pl>

> NAJWAZNIEJSZA MYSL ktora do was przemawia?
> Jedno krotkie zdanie ktore daje wam do myslenia.
> Temat dowolny.
>
> Czy macie cos takiego?

"We mnie jest czyste dobro."
- Jarosław Kaczyński

Paff

5. Data: 2006-02-03 21:26:31

Od: Karol Y <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> "Nie mozna oczekiwac od ludzi wiecej niz sami chca nam dac, nie mozna
> zbierac pszenicy tam gdzie rosnie trawa"

"Lepiej sie sparzyc, niz nigdy nie sprobowac".

--
Pozdrawiam Mateusz

6. Data: 2006-02-03 21:29:13

Od: "Sarna" <G...@V...net> szukaj wiadomości tego autora

"Przemyslaw Debski" <p...@g...pl> wrote in message
> Użytkownik "ART" <b...@n...pl> napisał w wiadomości

> "Lepiej się spóźnić na pociąg, niż nie pojechać wcale"

a raczej ; "Lepiej pozno, niz wcale "

;-)

...bo jak sie spoznisz na pociag, to znaczy ze odjechal...czyli za pozno. A
czasami lepiej pozno, niz wcale nie oznacza za pozno. Tak mi sie wydaje .

7. Data: 2006-02-03 21:30:58

Od: "Paula" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> "Nie mozna oczekiwac od ludzi wiecej niz sami chca nam dac, nie mozna
> zbierac pszenicy tam gdzie rosnie trawa"

"Słońce jest gorące a trawa zielona" :))
Nietoperek

8. Data: 2006-02-03 21:48:14

Od: BrokenglaSS <m...@p...przed.wyslaniem> szukaj wiadomości tego autora

ART @ 3.02.2006, 22:10:

> NAJWAZNIEJSZA MYSL ktora do was przemawia?
> Jedno krotkie zdanie ktore daje wam do myslenia.
> Temat dowolny.
>
> Czy macie cos takiego?

,,Gather ye rosebuds while ye may,
Old Time is still-a-flying,
And this same flower that smiles today,
Tomorrow will be dying.''

Fragment z wiersza Roberta Herricka, w filmie ,,Stowarzyszenie Umarłych
Poetów'' odczytywany przez Gerarda Pittsa. Cytat występuje także w
niektórych utworach, np. ,,A Change Of Seasons'' Dream Theater.

--
hope, fate {
display: none !important;

9. Data: 2006-02-03 21:51:02

Od: BrokenglaSS <m...@p...przed.wyslaniem> szukaj wiadomości tego autora

BrokenglaSS @ 3.02.2006, 22:48:

> ,,Gather ye rosebuds while ye may,
> Old Time is still-a-flying,
> And this same flower that smiles today,
> Tomorrow will be dying.''

Oczywiście jest to myśl, która aktualnie do mnie przemawia. Naprawdę, ja
się czuję dziś optymistą.

10. Data: 2006-02-03 22:07:04

Od: "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sarna" <G...@V...net> napisał w wiadomości
.net...

> ...bo jak sie spoznisz na pociag, to znaczy ze odjechal...czyli za pozno.
> A czasami lepiej pozno, niz wcale nie oznacza za pozno.

Od dziś staje się to moim mottem :)

--
pozssdrafiam fższyskich polaków
P.D.