Czapski zgłupiał kompletnie...

11. Data: 2001-03-08 08:28:15

Temat: Re: Czapski zgłupiał kompletnie...
Od: Gamon' <r...@r...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

:))))))))))))))))) Jak milo, ze nie tlyko ja ide tak "przy okazji"
zajrzec i kupuje 100x wiecje, niz mi trzeba :))))))))))))) Juz mam
ciasno (a mieszkanie jak na jedna osobe jest duzo), a co bedzie jak
sobie kupie jakas mala klitke? Chyba musze dwa mieskzania obok siebie
kupic - jedno dla mnie, drugie dla roslin :))))))))))))00
A kwiatki mila rzecz :)))))))))))))))))))

Pozdrawiam wiosennie,
robal.

12. Data: 2001-03-08 08:55:54

Od: j...@o...org.pl (Jerzy Kozlowski) szukaj wiadomości tego autora

> Z róży kiedyś, hm!, no jakby tu powiedziec?, widziałem. :-)))

I z chabrow.Tylko czytalem :))))
Pozdrawiam Juras

13. Data: 2001-03-08 10:01:13

Od: "Basia Kulesz" <b...@p...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jerzy Kozlowski" <j...@o...org.pl> napisał w wiadomości

> I z chabrow.Tylko czytalem :))))

Skoro o czytaniu, to ponoć znakomite potrafi być wino z brukwi. Tylko czy
jeszcze zasługuje na szlachetną nazwę?

Pozdrawiam, Basia.

14. Data: 2001-03-08 20:26:22

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Bogusław Radzimierski <p...@n...com.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:N...@n...com.pl

Bogusławie "Kiepski" dzień CI się trafił?

> Pozory mylą ,rzekł "jerz" złażąc ze szczotki ryżowej.
Źle "jerza" pod tym względem oceniasz. Niestety. Ale nie wymienię [przez
skromność] tu jego osiągnięć. Myślę, że daleko CI do nich [tylko jeden?
syn.]!!!
Pamiętasz dowcip Mleczki:
"Obywatelu nie pieprz bez sensu".
>;-))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

A Botan Botanicus Cię nie tłumaczy, to on jest? czy też był fachmanem?
Podejrzewam, że masz w swoim ogrodzie: Ambrosia psilostachya DC.=ambrozja
zachodnia (Synonimy: Ambrosia coronopifolia Torr. & A. Gray) i ździebko
tej rośliny nadużywasz.
Czasami, niektórym woda sodowa uderza do głowy szczególnie jak sobie
sprawią "profesjonalną stronę" [pierwsza "amatorska" była sto razy lepsza
wg. mnie].

Pozdrawiam, [trochę rozczarowany] Jerzy
PS
W mitologii greckiej: ambrosia = ambrozja, pokarm bogów, który wraz z
napojem - nektarem zapewniał im nieśmiertelność, pochodzi z gr. a- =
zaprzeczenie, (m)brotos = człowiek śmiertelny; gr. psylostachys =
nagokłosowy, złożenie psilos = nagi, łysy + stachys = kłos - odniesienie
do budowy złożonego kwiatostanu.
W tym przypadku jesteś: psilos+brotos.

15. Data: 2001-03-08 20:41:10

Od: p...@n...com.pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

[...]

Nie miałem zamiaru Cie urazic ,jesli tak to odczytałes to przepraszam,
Bogusław Radzimierski.
PS
Ale dziekuje Ci za opinie ktora z siebie wydusiłes.

16. Data: 2001-03-08 21:09:41

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Bogusław Radzimierski <p...@n...com.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:N...@n...com.pl
> Nie miałem zamiaru Cie urazic ,jesli tak to odczytałes to przepraszam,
Bynajmniej, wyczuwam, ludzi życzliwych na parę kilometrów. :-)))
Ale, nie mógł sobie mój "cięty jęzor" [jerz] podarować takiej okazji na
zjadliwą ripostę.
I mam nadzieję, że też to potraktujesz z przymrużeniem oka.

> Ale dziekuje Ci za opinie ktora z siebie wydusiłes.
Hmmm [samo wyszło], wiem, że to będzie dla ciebie ciężki orzech do
zgryzienia [zakaz krytyki]. Jakoś tamta strona bardziej mi do twojego
charakteru [usposobienia] pasowała. Chociaż jestem pewien, ze ta nowa
bardziej by się podobała mojemu synkowi [uwielbia fiolet]. Cóż, de
gustibus...
pozdr. Jerzy

17. Data: 2001-03-09 21:46:41

Temat: Jerzy-Bogusław
Od: p...@n...com.pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

> [...]

charakteru [usposobienia] pasowała. Chociaż jestem pewien, ze ta nowa
bardziej by się podobała mojemu synkowi [uwielbia fiolet]. Cóż, de

Zakaz krytyki byl zartem i tak to potraktowal Janusz i wiele osób na tej
grupie.
Jesli Twoj "ciety jęzor" chciał mi dolozyc mogles to uczynic na priv. nie
zrobiles tego ,zrobiles to na forum grupy ,tym bardziej sprawiles mi
przykrosc i bylo to zamierzone.
Kolor fioletowy ,zielony ,niebieski nie ma zadnego znaczenia ,liczy sie
techniczna i rzeczowa forma strony i jej bede bronil i odpieral wszystkie
ataki.( co do tego nie miales zastrzezen)
Postawiłes mnie w niezrecznej sytuacji,nie moge przemilczec afrontu z ktorym
spotkalem sie z Twojej strony,rozwazalem odejscie z grupy dyskusyjnej ,z
drugiej strony sadze ze czasami moglbym udzielic pare fachowych rad jako
praktyk i to mnie powstrzymuje z podjeciem decyzji.

Kiedys Krzysztof Koterba napisal zeby zastanowic sie nad postem przed
uderzeniem w klawisze,sadze ze tego nie zrobiles.

Nie oczekuje od Ciebie przeprosin ,ale zwaz ze na tej grupie beda jeszcze
inni uczestnicy, nie zrazaj ich do siebie bo nie tego od nas oczekuja.

Bardzo prosze nie odpowiadaj na ten post.

Bogusław Radzimierski.

18. Data: 2001-03-11 22:16:01

Od: "leslaw" <l...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Basia Kulesz" <b...@p...gliwice.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Jerzy Kozlowski" <j...@o...org.pl> napisał w wiadomości
> Skoro o czytaniu, to ponoć znakomite potrafi być wino z brukwi.

Wyczytałem w Wyborczej przepis na wino z ... mleczy (tak, z mniszka
lekarskiego sic!). Bodajże o nazwie "strados"?. Zastosowałem jako proces
utylizacji tych rozkosznych chwastów
pzdr

19. Data: 2001-03-12 08:53:41

Temat: Re: Bogusław-Jerzy
Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Bogusław Radzimierski <p...@n...com.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:N...@n...com.pl
Jak widzisz nie odpowiadam, na twój post. ;-)))
[...]
> Zakaz krytyki byl zartem i tak to potraktowal Janusz i wiele osób na tej
> grupie.
> Jesli Twoj "ciety jęzor"
... tylko w odniesieniu do twojego niesmacznego żartu.

> chciał mi dolozyc mogles to uczynic na priv. nie zrobiles tego'
A gdzie ja ci dołożyłem? Pokaż to miejsce?
A na priv. to chwaliłem twoją pierwszą stronę, która mnie bardziej się
podoba.

> zrobiles to na forum grupy ,tym bardziej sprawiles mi przykrosc i bylo
to zamierzone.
??? Możesz to rozwinąć?
[A ty swój głupi dowcip to pewnie we własnym WC na ścianie napisałeś?]

> Kolor fioletowy,
... dla mnie ma, po prostu go nie lubię i już. Za dużo go jak dla mnie.
Brrr.

zielony ,niebieski nie ma zadnego znaczenia ,liczy sie
> techniczna i rzeczowa forma strony i jej bede bronil i odpieral
wszystkie
> ataki.( co do tego nie miales zastrzezen)
I pod tym względem nie mam najmniejszych zastrzeżeń. Jest super. I
dlatego, mogę ją każdemu polecać z czystym sumieniem.
{Czasami zdjęcia się nie przełączają prawidłowo ale to drobiazg.]

> Postawiłes mnie w niezrecznej sytuacji,
ROTFL

> Kiedys Krzysztof Koterba napisal zeby zastanowic sie nad postem przed
> uderzeniem w klawisze,sadze ze tego nie zrobiles.
Piszesz o sobie czy o mnie? Kto zaczął? ;-)))
Spójrz do skrzynki a znajdziesz tam mój list wysłany wcześniej na priv.
;-)))

> Nie oczekuje od Ciebie przeprosin
LMAO, a niby z jakiej racji, nie rób drugiemu...

> Bardzo prosze nie odpowiadaj na ten post.
Ja też.
pozdr. Jerzy

20. Data: 2001-03-12 19:58:22

Temat: Dwa kolory fioletowe.