Jescze raz o cieście Netusi

1. Data: 2003-07-16 18:20:27

Temat: Jescze raz o cieście Netusi
Od: "Olka" <o...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wyjęłam właśnie z piekarnika. Wyrosło pięknie, ale owoce, morele i wiśnie,
są na wierzchu, wysuszyły się i nie wyglądają apetycznie. Czy u Was też tak
było? Chyba, wbrew temu, co jest powiedziane w przepisie, trzeba je jednak
wymieszać z ciastem. Jak myślicie?

1. Data: 2003-07-16 19:07:25

Temat: Re: Jescze raz o cieście Netusi
Od: p...@h...com szukaj wiadomości tego autora

Moze wzielac za duzo maki?
Albo nastepnym razem wcisnij lekko owoce
pozdr/Patty

1. Data: 2003-07-17 06:29:15

Od: a...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> było? Chyba, wbrew temu, co jest powiedziane w przepisie, trzeba je jednak

Te owoce powinny sie tak troszke zapasc same... Moze rzeczywiscie mialas za
geste ciasto? Jezeli to tylko kwestia wygladu, to posypanie cukrem pudrem
powinno rozwiazac problem. A moze ciasto za mocno bylo ogrzewane od gory i
dlatego owoce sie zeschly?

Pozdrawiam,
Ania

1. Data: 2003-07-17 18:47:09

Od: "Acha" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hmmm...chyba nie w tym rzecz zeby wymieszac z ciastem . Ja pieklam z
wisniami w sobote, nie mieszalam i wyszlo super.Lekko je tylko wciskalam w
ciasto.Pozdrowka

wino porzeczkowe - pytanie
Cukinia marynowana
co z mleka skondensowanego