Jesienne sadzenie róż

11. Data: 2004-10-16 11:33:01

Temat: Re: Jesienne sadzenie róż
Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:1d72.00000418.4170fed0@newsgate.onet.pl Alicja
<a...@o...pl> napisał(a):

> ... Chyba że
> jako zapobieganie po posadzeniu popryskam je tym, czego dotąd
> używałam: amistar 250. Tak na wszelki wypadek...hm

Hejka. Amistar 250 EC ma dość szerokie spektrum działania. Zwalcza
czarną plamistość, mączniaka prawdziwego, rdzę róż. Należy go jednak
stosować po zauważeniu objawów choroby, a nie na wszelki wypadek. :-)
Oczywiście powinno się też pamiętać o rotacji fungicydów. Alicjo,
jeżeli chcesz na poważnie zająć się uprawą róż, to polecam Ci
książeczkę krakowskiego wydawnictwa Plantpress: ''Ochrona róż'' (
www.haslo.pl ).
Pozdrawiam alimentacyjnie Ja...cki

12. Data: 2004-10-16 14:03:02

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Hejka. Amistar 250 EC ma dość szerokie spektrum działania. Zwalcza
> czarną plamistość, mączniaka prawdziwego, rdzę róż.
> Pozdrawiam alimentacyjnie Ja...cki

A ja praktycznie niczym nie psikam, jedynie na wiosnę miedzianem razem z
owocowymi no i na mszyce gdy jest dużo tego. Jeśli w porę zauważę na
nierozwiniętych pąkach to zbieram palcami ... i po sprawie :-)

Serdecznie Miłka

13. Data: 2004-10-16 14:58:21

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> owocowymi no i na mszyce gdy jest dużo tego. Jeśli w porę zauważę na
> nierozwiniętych pąkach to zbieram palcami ... i po sprawie :-)

Owszem, po sprawie.

Pozdrawia miło boletus

14. Data: 2004-10-16 20:25:07

Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:ckr9th$mbd$1@nemesis.news.tpi.pl Miłka
<m...@t...pl> napisał(a):

> A ja praktycznie niczym nie psikam, jedynie na wiosnę miedzianem

Hejka. Pewnie uzupełniasz niedobory miedzi w glebie w swoim
ogrodzie. ;-)
Pozdrawiam niedostatecznie Ja...cki
P.S. ''Niedobór miedzi może stanowić etiologiczne tło różnych schorzeń,
takich jak zaburzenia układu krążenia, anemia, upośledzenia wzrostu,
zakłócenia funkcji układu rozrodczego''. Ale Ty, Miłko jesteś przecież
dużą dziewczynką, prawda? :-)

15. Data: 2004-10-16 20:37:49

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> takich jak zaburzenia układu krążenia, anemia, upośledzenia wzrostu,
> zakłócenia funkcji układu rozrodczego''. Ale Ty, Miłko jesteś przecież

No masz ... ja jestem całkiem dorosła :-)
A z tym miedzianem to tato zaczął bo ja bym niczym nie psikała i jakoś
powiem Ci że u mnie rośnie :-D

Serdecznie Miłka

16. Data: 2004-10-16 21:48:09

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> takich jak zaburzenia układu krążenia, anemia, upośledzenia wzrostu,
> zakłócenia funkcji układu rozrodczego''. Ale Ty, Miłko jesteś przecież

Bardzo dużą.

Pozdrawia wielgachnie boletus

17. Data: 2004-10-17 12:26:57

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Rafał Wolski napisał:

> Ja też zawsze przycinam korzenie.

Nie am to jak podpora w osobie fachowca:-)

> Ale miejsce szczepienia pozostawiam na równi z glebą. Jeśli dasz na 5 cm to
> istnieje groźba ukorzenienia się róży szlachetnej. To może oznaczać mniejszą
> odporność na choroby i mrozy.

Przy sadzeniu jest ok 5 cm pod ziemią, ale przecież ziemia opada lekko
kilku dni po posadzeniu:-)

Pozdrawiam
Marta

18. Data: 2004-10-17 12:32:41

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Przy sadzeniu jest ok 5 cm pod ziemią, ale przecież ziemia opada lekko
> kilku dni po posadzeniu:-)
>

> Pozdrawiam
> Marta

Jednak, gdy pojawia się kret....... :-)))

Pozdrawia względnie boletus

19. Data: 2004-10-17 12:36:22

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik boletus napisał:

> Jednak, gdy pojawia się kret....... :-)))

To sie zbiera ziemię z kopca i przysypuj róze, na jesieni jak znalazł:-)

Pozdrawiam
Marta

20. Data: 2004-10-17 12:44:09

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Bardzo dużą.
>
> Pozdrawia wielgachnie boletus

Jedynie 1,7 metra ... to dużo ???
Siostra mego Lubego ma 1,85 m :-(

Serdecznie Miłka

PS.: Ale fakt ... niziołkiem nie jestem :-)

nie smiejscie sie ...
kto mi?????
pokrzywy
Gorąca prośba