Jest chirurg albo radiolog na sali ?

1. Data: 2006-10-16 16:28:03

Temat: Jest chirurg albo radiolog na sali ?
Od: "Bartt" <b...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Robiłem dzisiaj RTG odcinka lędźwiowego kręgosłupa. Dla ortopedy. Zaraz po
zdjęciu radiolog z poważną miną zaprosił mnie na rozmowę. Pokazał mi dużą
ilość białych kresek na zdjęciu. Nie miałem pojęcia co to jest. Powtórzyli
rentgena i wyszło to samo. Przypomniałem sobie, że dwa lata temu przeszedłem
milutki zabieg o wdzięcznej nazwie Prostatektomia Radykalna. Okazało się, że
to są klipsy naczyniowe. Radiolog jest jednak zaniepokojony ilością. Mówi, że
widywał takie rzeczy po operacji pęcherzyka żółciowego, ale to były trzy
klipsy. Tutaj jest dwadzieścia kilka. Wygląda to jakby mnie ktoś ostrzelał
spinaczami biurowymi. Tak ma być czy mam się udać na najbliższy blok operacyjny ?