Jest dobrze

1. Data: 2008-12-04 06:51:10

Temat: Jest dobrze
Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Migawka z życia wirtualnego nasza-klasa - list jeden z wielu:

[...]
Jest dobrze bo mam apetyt na życie i czuję głód nie tylko fizyczny w sensie:
coś bym zjadł, ale także te inne głody i pragnienia swer intelektu (rozrywka
umysłowa), uczuć (przyjaźnie i serdeczności) i tych spraw męsko-damskich o
których nie mówi się publicznie tylko robi tak żeby nikt nie widział ;D
pozdrawiam Cię cieplunio :)**
Edi:)

2. Data: 2008-12-04 08:42:00

Temat: Re: Jest dobrze
Od: Michwelt <m...@...ah.o-o.com> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 4 Dec 2008 07:51:10 +0100, Robakks napisał(a):

> [...]
> Jest dobrze bo mam apetyt na życie i czuję głód nie tylko fizyczny w sensie:
> coś bym zjadł, ale także te inne głody i pragnienia swer

Na naszej-klasie to rzeczywiście "swery intelektu" dominują :)

Re1. (To tak a propos.)

--
pozdrawiam,
Michwelt (adres e-mail w polu nadawcy, bez "-")

serwer onetu
[OT] Chrześcijaństwo == Wielka Nierządnica
26-latka oskarżona o zabójstwo noworodka
HE...HE NADAL...
PARCH PARCHU...