Jest tu może kto z Krakowa, bo

1. Data: 2004-09-24 06:29:10

Temat: Jest tu może kto z Krakowa, bo
Od: "adek" <r...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

szukam gdzie koło Krakowa jest szkółka leśna z drzewami chciałem kupić
czarną sosnę 1.6 m ale nie po tej złodziejskiej cenie jak proponują ogrody w
Krakowie. Przecież Oni muszą się gdzieś zaopatrywać. Ktoś wie ?
Z góry dziękuję za pomoc.

2. Data: 2004-09-24 13:27:11

Temat: Re: Jest tu może kto z Krakowa, bo
Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik adek napisał:
> [...]
> czarną sosnę 1.6 m ale nie po tej złodziejskiej cenie jak proponują ogrody w
> Krakowie. Przecież Oni muszą się gdzieś zaopatrywać. Ktoś wie ?

Poszukaj najbliższego nadleśnictwa, dane są gdzieś w Sieci.
Niestety nazwy miejscowości nie mogę sobie teraz przypomnieć:-(

Pozdrawiam
Marta

3. Data: 2004-09-24 13:30:04

Od: Adam-Kraków <u...@d...idealny.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj, Sprawdź te miejsca, jeśli jeszcze tam nie byłeś:
1) Na zakopiance - jedziesz w stronę Zakopanego, mijasz po prawej
stronie drogę na Libertów, a po lewej stronie na wzgórzu jest duży
napis "szkółka iglaków", to chyba już w Gaju. Ostatnio kupowałem tam
tuje, dużo tańsze niż w sklepach.
2) Droga na Olkusz, w Jerzmanowicach skręcasz w lewo na Łapy (niebieski
drogowskaz), jedziesz jakieś 100m i po prawej stronie zobaczysz
niepozorną tablicę "drzewa i krzewy ozdobne". Sprzedają tam świerki,
daglezje, może sosny też i inne, ceny 1-2zł sztuka wykopywane z
gruntu. Takie same w sklepach są po 10-12zł.

Pozdrawiam Adam.

--
Wysłano z portalu budowlanego Dom.Idealny.pl
Archiwum grupy --- pl.misc.budowanie ---

korniki ?
prośba OT
róża w kaszy
białe aksamitki??