Jest w normie.

1. Data: 2009-01-05 18:21:42

Temat: Jest w normie.
Od: "Sakujami" <s...@n...gmail.to> szukaj wiadomości tego autora

Czy mój obecny stan można by nazwać chorobą? Na samym początku było trudno
przeżyć jeden dzień aż lekarstwa pomogły. Gdy biorę leki to czuję się
normalnie, poprzednie tłumiły i dawały przyrost wagi, obecne są w porządku.

Nie jestem agresywny, nie mam myśli że rodzina chce zrobić ze mnie wariata,
nie mam oporu przed przyjmowaniem leków.

2. Data: 2009-01-07 22:33:33

Temat: Re: Jest w normie.
Od: "Vicky" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sakujami" <s...@n...gmail.to> napisał w wiadomości
> [...]
>
> Nie jestem agresywny, nie mam myśli że rodzina chce zrobić ze mnie
> wariata, nie mam oporu przed przyjmowaniem leków.

W wielu przypadkach leki to tylko złagodzenie objawów.
Najlepszym sposobem walki z 'problemami' jest psychoterapia.

Pozdrawiam
Vicky

3. Data: 2009-01-08 05:00:19

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Sakujami-A moze zainteresuje ciebie psychoedukacja?W ramach
psychoedukacji uczy sie wczesnego rozpoznawania objawów prodromalnych-
zwiastujacych nawrót choroby i radzenia sobie z nimi w razie ich
wystapienia.W Osrodku Rehabilitacyjnym w Lodzi opracowano i przekazano
wielu pacjentom plan dzialania w razie pojawiajacych sie objawów
zwiastujacych.Sami pacjenci byli zachecani do tworzenia wlasnych
planów dzialania.Choc przypominanie sobie przykrych wydarzeń z
przeszlosci jest trudne,to w przypadku schizofrenii ma to istotne
znaczenie w zapobieganiu nawrotom choroby...Dr.Izabela Trzmiel
Ordynator Oddzialu Szpitala im.Babińskiego.Od trzech lat prowadzi TPN
zajecia z psychoedukacji.

4. Data: 2009-01-08 06:38:38

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Sakujami-Prosilem...otrzymalem.Prosilem o sile,Bym mógl cos
osiagnac;Otrzymalem slabosc,Bym mógl byc posluszny.Prosilem o
zdrowie,Bym mógl czynic wieksze dziela;Otrzymalem ulomnosc,Bym mógl
czynic dziela lepsze.Prosilem o bogactwa,Bym mógl byc
szczesliwy;Otrzymalem ubóstwo,Abym mógl byc madry.Prosilem o
wladze,Bym mógl byc chwalony posród ludu;Otrzymalem niemoc,Bym mógl
odrzucic potrzebe Boga.Prosilem o wszystko,Bym mógl cieszyc sie
zyciem;Otrzymalem zycie,Bym cieszyl sie wszystkim.Nie otrzymalem
niczego,O co prosilem,Lecz otrzymalem wszystko,Czego
pragnolem...M.Yaconelli

ebooki i audiobooki za free - polecam
NO PROSZE...
CENZURA WOJENNA IZRAELA
czy jest możliwa zmiana?
Wprowadzenie do psychologii - książki itp. (hobby)