Jeste metoda analityczna na Pavulon w ekshumacjach

31. Data: 2002-01-30 12:39:29

Temat: Re: Jeste metoda analityczna na Pavulon w ekshumacjach
Od: Lech Trzeciak <l...@i...gov.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dariusz wrote:

> Wiedza, nauka, po okresie dezintegracji weszla ponownie w okres
> integracji. [...] A twoj model podzialu wiedzy to model 19 wieczny.

A ja ci się zrewanżuję - czytając twoją twórczość na różnych listach internetowych -
że
prezentujesz żywy dowód na bezsensowność 21-wiecznego modelu integracji niewiedzy.

Leszek

32. Data: 2002-01-30 13:04:04

Temat: Re: Jeste metoda... (teraz: łatwa lektura)
Od: Lech Trzeciak <l...@i...gov.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dariusz wrote:

> [LT:]
>
> Nie gniewaj sie, ale ktory podrecznik ze studiow
> uznajesz za trudny wedlug siebie ?
> Wskaz ksiazki w ksiegarni medycznej
> ktore uznajesz za trudne dla siebie.
> Wtedy poznamy z czym masz problemy.

:-))) A toś trafił! Nie będę się gniewał :-))) Tak się złożyło, że skończyłem studia
medyczne bez
większych problemów :-) co nie przeszkadza mi uważać, że część podręczników nadaje
się do
wyrzucenia, bo albo są zagmatwane, albo brakuje w nich istotnych informacji, albo są
przestarzałe.
Żeby to dostrzec, trzeba zgromadzić trochę wiedzy z dziedzin pokrewnych, przeczytać
inny
podręcznik z danej dziedziny - jednym słowem postudiować. Zajrzenie do jednego
podręcznika może
się skończyć dezinformacją - nie tylko z powodu złej woli czy niekompetencji autora,
także np. z
powodu nieprzygotowania czytelnika (np. nieświadomości istnienia medycznego desygnatu
słowa dobrze
znanego z języka potocznego).

> Pisales jedynie ze podreczniki medyczne sa trudne.
> Nie sa trudne, bo sa latwe.
> Wystarczy sie udac do ksiegarni, biblioteki medycznej
> i wziac z polki interesujaca pozycje i zaczac czytac.
> Zawsze mialem w domu tony ksiazek z roznych dziedzin
> i naprawde z przyjemnoscia czytalem ksiazki medyczne

Z przyjemnością czytałeś tony książek medycznych, które są łatwe - a oto efekty tej
lektury:

> Kupilem tabletki magnezowe [...]
> - w tabletce 1000 mg magnez ,
> wapn, krzem i witaminy stanowia
> 312 mg, czyli mniej niz 1/3
> a reszta to mikrokrystaliczna celuloza, szelak, talk
>
> szelaku uzywaja stolarze do wytwarzania
> politury do politurowania mebli.
>
> talku uzywa sie do zasypywania rekawic,
> elementow gumowych, opon
> aby akumulowaly wilgoc
>
> a celuloza mikrokrystaliczna ?

Rzeczywiście książki medyczne to lektura lekka, łatwa i przyjemna. A jaka kształcąca!
Nie sposób
nie dostrzec także ewidentnych korzyści z podejścia interdyscyplinarnego do problemu!
(integracja
medycyny z meblarstwem)

Leszek

33. Data: 2002-01-30 17:27:07

Od: Dariusz <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Lech Trzeciak wrote:

> A ja ci się zrewanżuję - czytając twoją twórczość na różnych listach internetowych
- że
> prezentujesz żywy dowód na bezsensowność 21-wiecznego modelu integracji niewiedzy.

Jak nie potrafisz pisac merytorycznie to nie pisz nic.

Gdybys nie byl leniwy to w internecie mozna przeczytac o modelu
integracyjnym studiow medycznych, wdrazanym w wiekszosci rozwinietych
krajow swiata.

Ten model studiow medycznych ktory znasz, to model szkolenia wojskowego
dla przygotowania lekarzy na potrzeby wojny.
Czyli 100% dyscyplina, hierarchia i struktura wojskowa.

Czy chcesz czy nie, to lekarze sa szkoleni jako formacja para-militarna
na wypadek wybuchu wojny, gdyz wtedy moga musza leczyc, operowac
dziesiatki tysiecy rannych zolnierzy.

Poniewaz okres zimnej wojny sie zakonczyl, swiatu nie zagrazaja swiatowe
wojny to i zmienia sie model ksztalcenia lekarzy z wojskowego na
integracyjny i juz nie ma potrzeby oddzielania medycyny od innych
wydzialow uniwersyteckich.
I coraz wiecej uniwersytetow na swiecie integruje fakultety medyczne
z innymi cywilnymi.

Poniewaz obawiam sie, ze z lenistwo tego nie zauwazysz, to podaje link
dla zainteresowanych:

http://www.google.com/search?hl=en&q=University+medi
cal+faculty

Mam jedynie prosbe abys nie odpisywal bo szkoda mi czasu na czytanie
twoich postow.

Jacek

czy to bol krzyza?
Botulina