"Jestem kobieta"

1. Data: 2010-01-19 16:06:59

Temat: "Jestem kobieta"
Od: "Druch" <e...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

ciekawy blog, kobieta pisze o swoim zyciu, juz od paru lat.

najlepiej przeczytac od poczatku, ale sporo tego.

Jak ktos nie ma czasu to chociaz to na poczatek:

"Kursant" - czesc 1:
http://00madelaine77.bloog.pl/id,5114486,title,kursa
nt,index.html

"Kursant" - czesc 2:
http://00madelaine77.bloog.pl/id,5145741,title,cenny
-czas,index.html

Pozdrawiam,
Duch

2. Data: 2010-01-19 16:08:02

Temat: Re: "Jestem kobieta"
Od: "Druch" <e...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"Druch" <e...@n...com> wrote in message

bylbym zapomnial,
adres bloga tutaj:
http://00madelaine77.bloog.pl/

Druch

3. Data: 2010-01-19 23:40:59

Od: DLO20 <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Druch wrote:
> [...]
>
> najlepiej przeczytac od poczatku, ale sporo tego.
>

> Jak ktos nie ma czasu to chociaz to na poczatek:

Naprawde jest ktos, kto pozwala sobie na luksus marnowania zycia
czytajac wypociny sfrustrowanych grafomanow obojga plci? Moim zdaniem
czytanie blogow to jest jeszcze gorsze "przestepstwo" wzgledem wlasnego
zycia niz ich anonimowe pisanie.

4. Data: 2010-01-20 08:36:40

Od: "Druch" <e...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"DLO20" <d...@g...pl> wrote in message

> [...]
> wypociny sfrustrowanych grafomanow obojga plci? Moim zdaniem czytanie
> blogow to jest jeszcze gorsze "przestepstwo" wzgledem wlasnego zycia niz

hehehe

masz racje, nie marnuje zycia czytajac wypociny,
szkoda na to czasu,

inaczej,

korzystam z zycia wglebiajac sie w jego meandry,
poprzez dzielenie przezyciami z innymi ludzmi,
rowniez poprzez czytanie pamietnikow-blogow innych.

Czy juz rozumiesz? :)

Pozdrawiam,
Duch

szukam woka fi=70cm.
Głupi pindziarze ;)
biskup chełmski Wojciech Skarszewski został skazany za zdradę prawomocnym wyrokiem sądu, lecz szubienicy uniknął, bo Kościuszko szantażowany przez Kościół klątwą i błagany przez dwie kochanki biskupa
Wzywam Ducha Patryjotyzm Polskiego......obudź się!!!
Zła wiara