Jestem komputerowym głąbem!!!/NTG

1. Data: 2002-11-09 21:21:53

Temat: Jestem komputerowym głąbem!!!/NTG
Od: "NEVERMORE" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wczoraj:
kupiłam "Twój Niezbędnik" z płytką CD-ROM.
Dzisiaj rano:
zainstalowałam z tej płytki program OpenOffice.org 1.0
Godzinę temu:
zorientowałam się, że dzięki temu, co bezmyślnie zrobiłam rano - mój Word
nie działa. Działa tylko ten [popierdolony jak chińskie literki!] OpenOffice
i on przejął wszystkie moje dokumenty, jednocześnie zmieniając ich wyglad.
Odinstalowałam go, ale nic to nie dało, bo poczciwy Word dalej nie
działa!!!### Żeby odzyskać ważne dla mnie dokumenty - w jakiejkolwiek
postaci - zainstalowałam ponownie tego ... OpenOffisa.

Czy da się to jakoś odkręcić?
a...@p...onet.pl

Jeszcze (o dziwo!) nie zapaliłam...

1. Data: 2002-11-09 21:52:24

Temat: Re: Jestem komputerowym głąbem!!!/NTG
Od: "Adam" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A poza tym NTG !!!

to nie NTG to jest BNTG (bardzo not this group) :))

1. Data: 2002-11-09 21:53:46

Od: "Enif" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "NEVERMORE" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Czy da się to jakoś odkręcić?
> a...@p...onet.pl
>

> Jeszcze (o dziwo!) nie zapaliłam...

Da np. tak ...
wybierz dokument *.doc przytrzymaj shift + prawy klawisz myszy
ze menu wybierz Otworz z ...
potem wybierz WinWord i odhacz opcje zawsze używaj wybranego programu ...

Pozdrawiam,
Enif

1. Data: 2002-11-09 21:54:15

Od: "Enif" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

A poza tym NTG !!!

1. Data: 2002-11-09 22:00:17

Od: "Veronika" <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

NEVERMORE:

"Jestem komputerowym głąbem!!!"

Nie martw się. Nie jesteś sama :-)
Ja jestem kompletnym komputerowym tłumokiem.
Już dwa razy próbowałam zainstalować pewien program i nawet tego nie udało
mi się zrobić :-(
Ty przynajmniej zainstalowałaś :-)

V-V

1. Data: 2002-11-09 22:57:05

Od: "PEPE" <p...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Enif" <e...@g...pl> napisał w wiadomości
> A poza tym NTG !!!
akurat w tym przypadku - to jest TA grupa!!!
więc proszę...pomóż Jej, bo inaczej stanie się coś, czego nie chce Ona i
wiele osób z TEJ grupy...
proszę...
pozdrawiam
pp

1. Data: 2002-11-09 23:01:50

Od: "Lukasy" <c...@d...wp.pl.sit> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Veronika <v...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:aqk0ir$p14$...@n...tpi.pl...
> "Jestem komputerowym głąbem!!!"
> Nie martw się. Nie jesteś sama :-)

próba od NTGowania? ;)

--
"Szukam i szukam, a tam wciąż pusto."
Lukasy: cosiarz (na) wp.pl

1. Data: 2002-11-10 00:55:15

Od: "NEVERMORE" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Enif"

> Da np. tak ...
> wybierz dokument *.doc przytrzymaj shift + prawy klawisz myszy
> ze menu wybierz Otworz z ...
> potem wybierz WinWord i odhacz opcje zawsze używaj wybranego programu ...

Wieeelkie Dzięki !!! :-))))))

Porażająca prostota tej operacji potwierdziła to,
co w tytule wątku...

pozdraki:-)
Kasia

1. Data: 2002-11-10 00:56:02

Od: "NEVERMORE" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"PEPE"

> akurat w tym przypadku - to jest TA grupa!!!
> więc proszę...pomóż Jej, bo inaczej stanie się coś, czego nie chce Ona i
> [...]

Dlaczego nie trafiam na takich facetów w realu...?:-)

cmok:-)
Kasia

1. Data: 2002-11-10 00:58:11

Od: "NEVERMORE" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Veronika"

> [...]
> Ja jestem kompletnym komputerowym tłumokiem.
> Już dwa razy próbowałam zainstalować pewien program i nawet tego nie udało

Też 2 razy ! :-)

BTW, kiedyś przerwałam dobrze rokującą;), wirtualną znajomość, bo facet
zapytał: "Kiedy ostatnio formatowałaś sobie dysk?"
Po co się kompromitować?
No ale przynajmniej dowiedziałam się, że komputer ma dysk :)(

Kasia

Sobota-imieniny kota
Desperat
Kompetencje