Jestem sentymentalny

11. Data: 2011-09-03 13:02:29

Temat: Re: Jestem sentymentalny
Od: kszeslaf hoopqa <p...@c...prl> szukaj wiadomości tego autora

siedzenie na krześle i palenie ćmoków jest moim behawiorem, zgadłem?

12. Data: 2011-09-03 22:48:25

Od: Flyer <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <j3t8h5$sja$2@inews.gazeta.pl>, p...@c...prl
says...

> siedzenie na krześle i palenie ćmoków jest moim behawiorem, zgadłem?

To jakie palisz? Popularne nie miały filtra, a teraz już nie ma
bez filtra.

PF

13. Data: 2011-09-03 22:48:25

Od: Flyer <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <4e61dbdd$1$3499$65785112@news.neostrada.pl>,
k...@o...pl says...

> Użytkownik "Ghost" <g...@e...pl> napisał w wiadomo?ci

> ale oni chyba s? bardzo pracowici ;)

Oprócz Soboty. ;>

PF

14. Data: 2011-09-03 22:48:25

Od: Flyer <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <j3sjgk$nco$1@inews.gazeta.pl>, p...@c...prl
says...

> urodziłem się 50 lat temu, czyli w prl-u, mój ojciec palił giewonty,
> a ja popularne w fifce, paczkę dziennie, większość życia spędziłem
> na krześle, tyle tytułem prezentacji

Chwila, pomiędzy Giewontami/Grunwaldami były Sporty. Popularne
to już lata 80. Coś kombinujesz. ;>

PF

15. Data: 2011-09-04 06:25:07

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Flyer" <f...@g...pl> napisał w wiadomości
> In article <j3t8h5$sja$2@inews.gazeta.pl>, p...@c...prl
> says...

> To jakie palisz? Popularne nie miały filtra, a teraz już nie ma
> bez filtra.

Etam popularne, sporty - zajebiaszcza nazwa na papierosy bez filtra.

16. Data: 2011-09-04 09:32:06

Od: kszeslaf hoopqa <p...@c...prl> szukaj wiadomości tego autora

Sun, 04 Sep 2011 08:25:07 +0200, tako rzecze Ghost:

skleroza, nazwę zmienili później

17. Data: 2011-09-04 09:33:36

Od: kszeslaf hoopqa <p...@c...prl> szukaj wiadomości tego autora

Sun, 04 Sep 2011 00:48:25 +0200, tako rzecze Flyer:

> To jakie palisz? Popularne nie miały filtra, a teraz już nie ma bez
> filtra.
>
> PF

od dawna nie stać mnie na gotowe

18. Data: 2011-09-04 09:36:18

Od: kszeslaf hoopqa <p...@c...prl> szukaj wiadomości tego autora

Sun, 04 Sep 2011 00:48:25 +0200, tako rzecze Flyer:

> Chwila, pomiędzy Giewontami/Grunwaldami były Sporty. Popularne to już
> lata 80. Coś kombinujesz. ;>
>
> PF

ok, paliłem sporty, póki nie zmienili im nazwy na popularne

19. Data: 2011-09-04 10:05:42

Od: Lebowski <lebowski@*****.net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-09-04 11:33, kszeslaf hoopqa pisze:
> Sun, 04 Sep 2011 00:48:25 +0200, tako rzecze Flyer:

> od dawna nie stać mnie na gotowe

Jara ciebie ten ekshibicjonizm swojej glupoty, czy jest on raczej
kompulsywny?

20. Data: 2011-09-05 08:07:48

Od: kszeslaf hoopqa <p...@c...prl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> In article <j3t8h5$sja$2@inews.gazeta.pl>, p...@c...prl says...

> To jakie palisz? Popularne nie miały filtra, a teraz już nie ma bez

nie stać mnie an gotowe, pojawienie się maszynek do składana
było bardzo miłym zaskoczeniem

misiu
I Bóg stworzył...
Siła rażenia psp... -owania.