"Jesteś tym, co jesz"

1. Data: 2007-03-04 08:23:17

Temat: "Jesteś tym, co jesz"
Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

Jestem ciekaw, czy ktos z Was oglada program jak w temacie? Nie dosc, ze
jest on przesmieszny, to jeszcze daje do myslenia. O ile mozna miec
zastrzezenia do diagnoz, stawianych przy pierwszym spotkaniu z "ofiara"
przez pania dietetyk na podstawie wygladu cery, koloru jezyka czy...
ksztaltu i zapachu kupy ("o, widze po plamach na jezyku, ze twoja
sledziona niedomaga"), o tyle pomysl ze stolem, na ktorym uklada sie
wszystko, co zjadl i wypil delikwent (bohaterem kazdego odcinka jest
inna osoba lub para) w ciagu ostatniego tygodnia, i konfrontacja tego
obrazu z tym, co w zamian proponuje specjalistka, ma charakter wybitnie
edukacyjny. Prezentowane efekty, jakie mozna osiagnac w ciagu dwoch
miesiecy, eliminujac razace bledy w odzywianiu i - co wazne - ruszajac
sie, moga byc czynnikiem mobilizujacym dla chcacych sie odchudzac.
Program emituje TVP2 w niedziele, tuz po 8:30.

2. Data: 2007-03-04 09:04:01

Temat: Re: "Jesteś tym, co jesz"
Od: januszek <j...@p...irc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Marcin 'Cooler' Kuliński napisał(a):

> Jestem ciekaw, czy ktos z Was oglada program jak w temacie? Nie dosc, ze
> jest on przesmieszny, to jeszcze daje do myslenia.

Taa :) Faktycznie, metody przekonywania pani Gillian McKeith są
niezwykle śmieszne i dające do myślenia. W Polsce wydano już trzy
książki autorstwa tej pani. Najbardziej znana książka jej autorstwa ma
taki sam tytuł jak ten program. Jest w niej manual do wróżenia z
języka bo język wg Gillian jest oknem do organów wewnętrznych,
cytat: "Jego czubek odpowiada sercu, a obszar tuż za nim płucom. Prawa
strona pokazuje, co się dzieje z pęchęrzykiem żółciowym, a lewa co z
wątrobą, Środek języka świadczy o stanie żołądka i śledziony, natomiast
jego tylna część o kondycji nerek, jelit, pęchęrza i macicy". O
stolcach też jest kilka stron, w skrócie jak masz stolce w formie
bobków to jest to znak, że wątroba woła o pomoc a jak w formie
cienkich strzępków to wołanie pochodzi od okrężnicy. Jest tez opisany
test kukurydziany - otoz jesz kukurydze i czekasz az sie strawi i
wydali. U zdrowego czlowieka wg Gillian powinno to trwac 6 godzin.
Jezeli trwa to dluzej to znaczy ze wystaepuje problem z trawieniem
warzyw. Ogolnie Świat Gillian jest prosty - masz chrosty to musisz zjesc
to i to i to, masz problem z zebami to to, i to, i to etc :) Jednak
uważam, że tak i program jak i książka jest wręcz genialna do tego
aby zacząć zmieniać myślenie :)

j.

3. Data: 2007-03-04 19:43:11

Od: "Jurek" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"januszek" <j...@p...irc.pl> a écrit dans le message de news:
s...@l...eu.org...
> :) Jednak
> uważam, że tak i program jak i książka jest wręcz genialna do tego
> aby zacząć zmieniać myślenie :)

a co Cie tak przekonuje do tej ksiazki? czy tylko to ze autorem jest ktos z
Ameryki, no bo jak z Ameryki to MUSI byc madre albo wrecz genialne!!!! a co
do stolca, moze Cie to zaskoczy , ale analizy tego "produktu" przemiany
materii u czlowieka to analizuje sie od bardzo dawna. A dodatkowo widze ze
wrozby z jezyka bardzo Ci pasuja, jako metoda analizy stanu zdrowia, a moze
jeszcze fusy by sie przydaly :)))
To od wysilku inteliktualnego wymaganego przy twojej diecie, do takich
wnioskow dochodzisz ;))))))

Jurek

4. Data: 2007-03-04 20:00:43

Od: januszek <j...@p...irc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jurek napisał(a):

> a co Cie tak przekonuje do tej ksiazki? czy tylko to ze autorem jest ktos z
> Ameryki, no bo jak z Ameryki to MUSI byc madre albo wrecz genialne!!!!

Skąd wytrzasnąłeś tą Amerykę? ;P

j.

5. Data: 2007-03-04 20:43:26

Od: "Jurek" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"januszek" <j...@p...irc.pl> a écrit dans le message de news:
s...@l...eu.org...
> Jurek napisał(a):

> Skąd wytrzasnąłeś tą Amerykę? ;P

no rzeczywiscie angielka! a co poza tym masz do powiedzenia?

Jurek

Picie wody podczas odchudzania
BĄDŹ ZAWSZE PIĘKNA I ZDROWA! To możliwe
Tako rzecze guru
Wspólnie wypracujmy zasady zdrowego żywienia.
"Czosnek nie obniża poziomu cholesterolu"