Jeszcze 13

1. Data: 2006-10-07 01:30:40

Temat: Jeszcze 13
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak w topic'u.

2. Data: 2006-10-07 06:39:01

Temat: Re: Jeszcze 13
Od: "dolby" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Może byś tak trochę pospał, rozumek by odsapnął :)

3. Data: 2006-10-07 07:45:38

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"dolby" <p...@w...pl> wrote in message
> Może byś tak trochę pospał, rozumek by odsapnął :)

Czyżby zajezdnia tramwajowa?

4. Data: 2006-10-07 09:34:42

Od: "dolby" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

5. Data: 2006-10-07 09:44:51

Od: "Andrzej" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

tego nikt nie rozumie, tylko on, żeby to zrozumieć musisz się dostosować do
jego poziomu... ale czasem mu przechodzi :)

Jędrek

6. Data: 2006-10-07 10:31:07

Od: "darkblue" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "dolby" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
>Nie rozumiem !?

heh poszukaj w google w katalogu grup dyskusyjnych slowo: "Panslavista".
wlos staje deba jak clzowiek poczyta co ten osobnik wypisuje na inne grupy:
np.:
pl.soc.polityka
soc.culture.polish

np.:
http://groups.google.pl/group/pl.soc.polityka/browse
_thread/thread/84fe303fa
d6dccbd/38d942d4b8ed38cd?lnk=gst&q=panslavista&rnum=
6#38d942d4b8ed38cd

rany. ale sie nam trafila plewa w ziarnie... najgorsze ze jeszcze nikomu sie
nie udalo go wytepic z tamtych grup. gorszy niz pijawa...

7. Data: 2006-10-07 10:32:51

Od: "dolby" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> tego nikt nie rozumie, tylko on, żeby to zrozumieć musisz się dostosować
> do jego poziomu... ale czasem mu przechodzi :)
>
> Jędrek
Sza bo zaraz prawusek się odezwie i weźmie slaviste w obronę. Potem
slavista zbeszta go i napisze ze da rade sam, a na koniec pogadają o
tramwajach i szczęśliwi pójdą coś ugotować (razem oczywiście)

8. Data: 2006-10-07 10:34:40

Od: "dolby" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> nie udalo go wytepic z tamtych grup. gorszy niz pijawa...
>
>Czytałem i szukałem wiecie ile w kwietniu tego roku napisał wiadomości ??
1669 - kiedy on śpi i pracuje ??

9. Data: 2006-10-07 10:41:59

Od: "Andrzej" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> rany. ale sie nam trafila plewa w ziarnie... najgorsze ze jeszcze nikomu
> sie
> nie udalo go wytepic z tamtych grup. gorszy niz pijawa...

właśnie to jest zastanawiające, tylu ludziom zrobił krzywdę i nikt mu nie
może dać rady, widać nie jest łatwe wytropić takie coś co pisze

Jędrek

10. Data: 2006-10-07 10:44:12

Od: "dolby" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Andrzej" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> właśnie to jest zastanawiające, tylu ludziom zrobił krzywdę i nikt mu nie
> może dać rady, widać nie jest łatwe wytropić takie coś co pisze
>
> Jędrek
Damy rade - jestem coraz bliżej Panaslav

Gotowanie na parze - reaktywacja
Wina on-line
Naleśniki
Gulasz transylwański/szegedyń ski/szekely
JESZCZE...