Jeszcze jedno pytanie o soczewki

11. Data: 2003-02-10 15:57:37

Temat: Re: Jeszcze jedno pytanie o soczewki
Od: "Tusia" <f...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Katarzyna Maj" <A...@i...pl> napisał w
wiadomości news:b27sc5$2hk$1@absinth.dialog.net.pl...
> [...]
> związku z tym żegnam bo dyskuja w której jedna strona zamiast normalnej
> rozmowy zarzuca mi wypisywanie bzdur tylko dlatego że się ze mną nie
zgadza
> jest dla mnie śmieszna i zapewne temu człowiekowi który prosził o radę
robi
> wode z mózgu a nie pomaga... Niestety...
>
> Życzę więc trochę więcej ogłady w następnych dyskusjach. Bo nawet lekarze
> którzy tu często zabierają głos nie są wszystkowiedzący. A już na pewno
nie
> tacy co uważają że pozjadali wszystkie rozumy....

Piszac, ze to bzdury wyrazilam swoje zdanie i wcale nie kaze ci sie z nim
zgadzac :P A uzasadnienia nie chce mi sie pisac, bo bylo to pisane tyle
razy, ze naprawde sie odechciewa. Pytajacemu nie robie wody z mozgu, lecz
ostrzegam go przed blednymi informacjami.

12. Data: 2003-02-10 17:05:04

Od: "casus" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tusia" <f...@i...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Katarzyna Maj" <A...@i...pl> napisał w
> [...]

Tu nie chodzi aby przedstawiac sie alfa i omega, ale skoro tu jestem i mam
wiadomosci, do ktorych przedstawienia uprawnia mnie moje wyksztalcenie to
mam prawo sie wyrazic. I wyrazam sie jasno i konkretnie. Jezeli uwazasz, ze
nie mowie prawdy udowodnij mi, w ktorym miejscu tego nie czynie. Nie miej za
zle, jezeli chcemy wytlumaczyc stan faktyczny. I najwazniejsze - w etyce
lekarza jest cos takiego, co nam nakazuje naprawianie bledow i leczenie
zgodnie ze sztuka lekarska. Jezeli widzimy, ze ktos pisze banaly lub
nieprawde, czy tez nie zna sie na czyms i wyraza swoja opinie - mamy
obowiazek go poprawic, aby nikt, kto na tej grupie funkcjonuje nie popelnil
bledu lub nie zrobil sobie krzywdy. I o to wlasnie chodzi. Nie sadz, ze
tylko my wszystko wiemy i mamy racje. My to o czym piszemy mamy na codzien i
leczymy. I chcemy to robic jak najlepiej , aby tacy jak Ty byli zdrowi.
Nie prowadze z Toba polemiki co jest lepsze a co gorsze, tylko tlumacze
zgodnie z wymogami i prawidlami NAUKI. A przed NAUKA nalezy miec pokore.

Niestety uznaliscie sie za osoby wszystkowiedzące i nie

I zle odpowiedzialas, a my skorygowalismy. I tu nie chodzi o inne zdanie,
tylko brak wiedzy. Sorry, ale o optyce i okulistyce jej nie masz.

> zgadza
> robi

Powtarzam, tu nie chodzi o racje ktorejs ze stron, tu chodzi o znajomosc
rzeczy.

> nie tacy co uważają że pozjadali wszystkie rozumy....

A Tobie zycze pokory. I wobec nauki i wobec siebie.

> [...]
> razy, ze naprawde sie odechciewa. Pytajacemu nie robie wody z mozgu, lecz
> ostrzegam go przed blednymi informacjami.

I ja sie pod Tusia podpisuje

casus

13. Data: 2003-02-10 21:06:48

Od: "Artur" <w...@t...wroclaw.tpsa.pl> szukaj wiadomości tego autora

ejże, dajcie już sobie na luz, i tak będe nosił te soczewki :-)

Użytkownik "casus" <c...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> rzeczy.

> lekarze

> A Tobie zycze pokory. I wobec nauki i wobec siebie.

Powiększenie sutka u 6-latki
cukrzyca ???
soczewki toryczne
BĄKI - wszystko, co chcialbys wiedziec, ale wstydzisz sie zapytac:)
Standardy postepowania