Jeszcze raz aniołki :-)

1. Data: 2001-11-28 12:31:14

Temat: Jeszcze raz aniołki :-)
Od: "Ela K." <e...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przysięgam, że pisze ostatni raz, jestem bardzo rostrzepaną osobą :-)
w przypominaczu mam informację "Wpisz w przypominacz o aniołkach" :-))))))

teraz już naprawdę nie wiem, kto dostał wzór, a kto sam jpg

Codziennie do 16tej mogę wyslać, jeśli ktoś zainteresowany nie dostał...

Ela K.

1. Data: 2001-11-28 12:51:53

Temat: Re: Jeszcze raz aniołki :-)
Od: "Macia" <M...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

>teraz już naprawdę nie wiem, kto dostał wzór, a kto sam jpg
>
>Codziennie do 16tej mogę wyslać, jeśli ktoś zainteresowany nie dostał...

Cześć,
Ja nie dostałam a bardzo chciałabym mieć takie aniołki. dlatego ładnie proszę
o wzór
Pozdrawiam
Macia
m...@p...onet.pl
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl
----- od 28.08 - nowa, lepsza wersja -----

1. Data: 2001-11-28 17:22:57

Od: "Kayra" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja też bardzo proszę
Kayra
k...@p...onet.pl

1. Data: 2001-11-29 09:06:46

Od: "Agnieszka K." <a...@c...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

i ja równiez bardzo prosze o wzor
Agnieszka
a...@p...onet.pl

Kayra napisał(a) w wiadomości: <9u36ha$b0s$1@news.onet.pl>...

1. Data: 2001-11-29 13:06:16

Od: "Macia" <M...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Elu,
Dziękuję, wzór dostałam i zakupiłam już potrzebne kolory. Mam jedno pytanie:
Ten opalizujący kolor na skrzydełkach to jest jakiś odcień szarego czy
niebieskiego? W moim sklepie nic nie udało mi się kupić i prawdę napisawszy
nie wiedziałam dokładnie czego szukam, a chciałabym zaangażować koleżankę w
ten zakup, więc muszę dokładnie opisać o co mi chodzi.
Pozdrówka
Macia

1. Data: 2001-11-30 06:33:26

Od: Gosia <g...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przyłączam się do prośby o aniołka.
Mogą w zamian udostępnić kilka wersji firanek szydełkowych zeskaowanych i
kilka namiarów na konkretne n-ry Anny z takowymi wzorami. Ktoś szukał, ale
teraz jakoś nie umiem trafić kto.
Gocha

1. Data: 2001-11-30 07:49:21

Od: "Beata" <b...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bardzo proszę o te aniolki bo miną święta a ja nadal nic nie zrobię!
Pozdrawiam
b...@a...com.pl

1. Data: 2001-11-30 08:21:11

Od: "Ela K." <e...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

prawdę mówiąc, to pamiętam, że obrys skrzydełek robiłam inną nitką, jakaś
brązową

a te nitki, które sa w środku to zwykła złota mulina, obojętnie jakiej firmy

Ela

może wiecie
Ne mosna
naucze sie z tego?