Re: Oświadczenie

1. Data: 2007-12-06 07:29:40

Temat: Re: Oświadczenie
Od: "ksRobak" <r...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Panie Bluzgacz.
Na alt.pl.filozofia-religijna dopisałem:

Odpowiedziałem w temacie a swoją odpowiedź wysłałem na dwie
polskojęzyczne grupy dotyczące filozofii
pl.sci.filozofia i alt.pl.filozofia-religijna
z kopią e-mailową na pl-sci-matematyka Google
Niestety - na skutek CENZURY ustalonej przez adminów należących
do "grupy Surmacza" crosspost na dwie grupy pokrewne tematycznie
nie jest DOZWOLONY, a takie posty lądują w koszu niezależnie od treści.
Zarządcy Usenetu tak sobie postanowili i to jest FAKTEM:
cenzura wirtualna.
Oto tekst wyjęty z kosza:
http://groups.google.pl/group/pl-sci-matematyka/msg/
47104f054d2f0ed3?

2. Data: 2007-12-07 14:48:08

Od: "Bluzgacz" <p...@w...org> szukaj wiadomości tego autora

"ksRobak" <r...@o...eu> wrote in message

Panie Robak,
uprasza sie o nie zasmiecanie grupy pl.sci.psychologia, poniewaz uzytkownicy
i tak borykaja sie tutaj ze spamujaca trojka niedorozwinietych trolli.
Wiekszoc ma ich w plonkownicy - tak jak na grupie kuchnia i uroda, ale czesc
nadal odpisuje, wkrotce przestanie.
Dlatego mam nadzieje, ze wyrazilem sie kurwa mac jasno i ze Pan, Panscy
Koledzy z filozofii bedziecie omijac szerokim lukiem psychologie.
A jak jakiemus jelopowi s psychologii sie kurwa zachce Panie Robak robic
crossposty, to nie odpisujcie tutaj do Nas, rozumiemy sie?
--

Bluzgacz
bluzgacz(at)gmail.com

3. Data: 2007-12-07 15:03:31

Od: "ksRobak" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bluzgacz" <p...@w...org> napisał w wiadomości

> [...]
> A jak jakiemus jelopowi s psychologii sie kurwa zachce Panie Robak robic
> crossposty, to nie odpisujcie tutaj do Nas, rozumiemy sie?

W tym miejscu nasze interesy się skrzyżowały,
ale możemy się tak umówić, że jeśli uznam crosspost za ważny
to Pan nie będziesz miał nic przeciwko.
Zgoda? :-)
PS. Co do trolli to niestety siła wyższa: Usenet bez trolli
to tak, jak sprzęt bez bez adminów. Wywalisz Pan trolli
to nie będzie miał kto czyścić dysków. :)
. . .
Dziękuję za ...
no właściwie za co?
Za wspólne przebywanie w windzie do gwiazd???
A sio - wynocha z mojej windy. ;DDD
Edward Robak* z Nowej Huty
~>°<~
"Prawda nie kłamie"

4. Data: 2007-12-07 15:28:18

Od: "Bluzgacz" <p...@w...org> szukaj wiadomości tego autora

"ksRobak" <r...@g...pl> wrote in message

> W tym miejscu nasze interesy się skrzyżowały,

Pana niedoczekanie.
Panie, cieplys Pan czy jak?
Od razu o krzyzowkach chcialby rozmawiac...

> ale możemy się tak umówić, że jeśli uznam crosspost za ważny
> to Pan nie będziesz miał nic przeciwko.

Prosze zdefiniowac wyrazenie "wazny crosspost"

> Zgoda? :-)

Te spedalone emoty prosze sobie podarowac, tylko matoly i pierdolnieci je
stosuja.

> PS. Co do trolli to niestety siła wyższa: Usenet bez trolli
> to tak, jak sprzęt bez bez adminów. Wywalisz Pan trolli
> to nie będzie miał kto czyścić dysków. :)

Trolle to jeszcze maly problem, ale jak sa tepe i zidiociale - to juz jest
problem.

5. Data: 2007-12-07 15:29:34

Temat: Jeszcze za małą... (was: Oświadczenie)
Od: Ikselka <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 7 Dec 2007 16:28:18 +0100, Bluzgacz napisał(a):

...masz wydajność, durniu.
Abym się zdenerwowała, musisz wyprodukować przynajmniej 100 postów na
minutę. Słabo coś z tempem, słabo. Nie no, co ja robię tej grupie - tyś
gotów tę ponadsetkę rzeczywiście spłodzić, to się dla ciebie skończy
oddziałem zamknietym :-DDD

--
XL wiosenna

6. Data: 2007-12-07 17:23:29

Temat: Re: Jeszcze za małą... (was: Oświadczenie)
Od: "Bluzgacz" <p...@w...org> szukaj wiadomości tego autora

"Ikselka" <i...@p...onet.pl> wrote in message

> [...]
> minutę. Słabo coś z tempem, słabo. Nie no, co ja robię tej grupie - tyś
> gotów tę ponadsetkę rzeczywiście spłodzić, to się dla ciebie skończy

Juz sie podkercilas widze.
Do wywwisk juz dochodzi z twojej strony - mocno sie musialas wkurwic.
Nie przypisuj mi cech, ktore od dawna przypisywane sa twojemu kochasiowi -
mowie o sprawach zwiazanych nie tyle z jego niedorozwojem, co choroba
psychiczna.
Ponownie (ktory to juz raz?) atakujesz mnie powielajac teksty skierowane od
innych do ciebie lub niego, dodatkowo zarzucajac mi to, co kilka osob
zarzucilo wam. Zalosna jestes, gubisz sie w tym swoim szczaniu na grupy i
dajesz sie prowokowac jak gowniarz hehehe.
Nie jestes dla mnie zadnym wyzwaniem prostaczko. Wracaj do lasu rabac
drzewa, powinno pomoc przewietrzyc to miejsce, gdzie powinnas miec mozg a i
moze zamilkniesz na troche, zamiast nonstop F5 wciskac i czekac czy moze
ktos merytorycznie odpowie na kolejnego twojego kretynskiego posta.
Takich osob bedzie coraz mniej, zobaczysz...
Smieszna jestes. Smieszno-glupia.

7. Data: 2007-12-07 17:45:10

Temat: Re: Jeszcze za małą...
Od: Ikselka <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 7 Dec 2007 18:23:29 +0100, Bluzgacz napisał(a):

> [...]
> ktos merytorycznie odpowie na kolejnego twojego kretynskiego posta.
> Takich osob bedzie coraz mniej, zobaczysz...

Biedny, chory człowiek. JUŻ mam poczucie winy wobec ciebie, że cię
doprowadzam do tego stanu... Już nie będę. Uspokój się, biedaku.
--
XL wiosenna

PRZEPRASZAM
Zaklęcia czy modlitwy?
JESTES
Sylaaa !!!
uczucie bezsensu - psycholog, psychiatra czy terapeuta ?