Jez

1. Data: 2006-11-08 15:07:17

Temat: Jez
Od: "latarnik" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chcialbym sie zapytac - czy poklucie sie kolcami jeza moze byc
niebezpieczne dla zdrowia?? Jez wygladal na zdrowego;) Chodzi mi o
mozliwe choroby przenoszone przez takiego stwora.
Pozdrawiam.

2. Data: 2006-11-08 16:55:26

Temat: Re: Jez
Od: "jagna" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "latarnik" <l...@w...pl> napisał w wiadomości
s.com...
> Chcialbym sie zapytac - czy poklucie sie kolcami jeza moze byc
> niebezpieczne dla zdrowia?? Jez wygladal na zdrowego;) Chodzi mi o
> mozliwe choroby przenoszone przez takiego stwora.
> Pozdrawiam.

http://www.republika.pl/jeze/
http://pl.wikipedia.org/wiki/Je%C5%BCowate
http://www.google.pl/search?hl=pl&q=Je%C5%BCe&btnG=S
zukaj+w+Google&lr=

Mieliśmy w domu jeża greckiego przez 10 lat, poprzednio był własnością wnuka
/ alergika / Nie spotkaliśmy się aby był przyczyną jakiś chorób.
Ze względu na częste wyjazdy, daliśmy jeża znajomym, którzy mają czwórkę
małych dzieci. Jez. jest ich przyjacielem. Nigdy nie słyszałam aby roznosił
choroby. Jest faktem, że Jeż musi być myty, kąpany,pielęgnowany.

Pozdrawiam
J.

3. Data: 2006-11-10 00:51:59

Od: "p47" <p...@b...list.ru> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jagna" <j...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
roznosił
> choroby. Jest faktem, że Jeż musi być myty, kąpany,pielęgnowany.

To jeze sa tak długowieczne??!

szczerze zdziwiony p47

Alergia help
Statystyki
Krzem koloidalny (homeopatia, nowotwory) - gdzie kupic ???
Badania niezbędne do inseminacji
Przepuklina pachwinowa w Poznaniu