Jeze na dzialce - jak i czy sie opiekowac ?

1. Data: 2001-06-29 22:25:28

Temat: Jeze na dzialce - jak i czy sie opiekowac ?
Od: t...@a...com (Jaroslaw Cichorski Jr.) szukaj wiadomości tego autora

Hi,
Wiem, ze troche NTG, ale rzecz sie dzieje w ogrodzie ;-)
W tymze, pod domkiem zalegla mi sie rodzina jezy.
Na pewno jest mama jezowka i trzy male jezyki.
Taty nie widac, ale skoro sa male, to pewnie tez gdzies sie kreci.
Sa urocze i dosc odwazne. Wychodza w ciagu dnia, choc najbardziej
lubia zerowac w nocy. Mam pytanie.
Czy takie male jeze mozna dokarmiac, a jesli tak, to czym ?
Z jednej strony nie chce ich oduczyc poszukiwania pokarmu na wlasna
reke, a z drugiej strony, chcialbym, zeby im u mnie w goscinie bylo
dobrze i zeby pomieszkaly troche ;-)
Z gory dzieki (w imieniu jezy) za wszelkie informacje

-----
Jaroslaw Cichorski Jr <c...@a...JUNK_MAIL_PROTECTION.com.pl>
UWAGA Adres email niewazny!Zeby otrzymac prawidlowy usun JUNK MAIL PROTECTION.
WWW http://www.amart.com.pl
This message will be selfdestructed in 5 seconds!!!

2. Data: 2001-06-30 07:38:58

Temat: Re: Jeze na dzialce - jak i czy sie opiekowac ?
Od: "Stefan Siudalski" <s...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jaroslaw Cichorski Jr."
<this_address_is_invalid_see_signature@adresniewazny
.com> napisał w
wiadomości news:3b3cf9c6.44932196@news.tpi.pl...
> [...]
> dobrze i zeby pomieszkaly troche ;-)
> Z gory dzieki (w imieniu jezy) za wszelkie informacje

Małe jeże dość szybko musza być samodzielne więc zdążą się, że małe próbują
zdobywać pożywienie razem, także w ciągu dnia i tu im grożą
niebezpieczeństwa ponieważ maja krótkie nóżki chodzą ścieżkami, dróżkami i
niestety drogami także tym bardziej, że zawsze coś tam przejechanego
znajdą - a to konik polny, a to dżdżownica i niestety trzeba pilnować aby
ktoś ich nie przejechał lub wykosił - lubią wychodzic na słońce i wygrzewać
swoje jasne brzuszki, trudno je zauważyć a nie reagują na hałasy, można
dokarmić mlekiem podanym na spodeczku ale trzeba zanurzyć ryjek bo najpierw
chcą gryźć brzeg, można dokarmić drobno krojonym w paski mięsem.
SJS
Prześmiesznie polują na koniki polne, na czas koszenia łapaliśmy je do
koszyka - jabłek nie chciały jeść

3. Data: 2001-07-04 18:06:17

Od: "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Stefan Siudalski" <s...@a...pl> napisał w wiadomości
...........> można dokarmić drobno krojonym w paski mięsem.

Lubią też ser żółty i biały.
--
:-) http://ogrod.to.jest.to

strona grupowiczow