| « poprzedni wątek | następny wątek » |
1. Data: 2008-02-17 05:42:59
Temat: Jezeli dziecko skarzy sie na dudnego, nieumiejacego zachecic dziecko do nauki ani przekazac wiedzy w sposob dostosowany do potrzeb dziecka ..Jak pomoc dziecku zmotywowac go do nauki we wlasnym zakresie?
Caly czas kieruje sie przykladem nastolatka-ki, jesli ma to jakies
znaczenie...
› Pokaż wiadomość z nagłówkami
Zobacz także
2. Data: 2008-02-17 11:24:07
Temat: Re: Jezeli dziecko skarzy sie na dudnego, nieumiejacego zachecic dziecko do nauki ani przekazac wiedzy w sposob dostosowany do potrzeb dziecka ..Mialo byc nudnego nauczyciela
› Pokaż wiadomość z nagłówkami
3. Data: 2008-02-17 11:25:46
Temat: Re: Jezeli dziecko skarzy sie na dudnego, nieumiejacego zachecic dziecko do nauki ani przekazac wiedzy w sposob dostosowany do potrzeb dziecka ..Dnia Sun, 17 Feb 2008 11:24:07 GMT, Gosia napisał(a):
> Mialo byc nudnego nauczyciela
To wtedy powiedz dziecku, aby uważało na lekcji i wzięło się do roboty -
wiedza to nie piach, głowa to nie wiadro, a nauczyciel to nie robotnik z
łopatą. 90 procent dzieci się skarży. Czyli wszystkie te, które nie znosza
się uczyć i chcą, aby samo weszło. I koniec.
A rodzica, który popiera dziecko w ty względzie, posłałabym razem z nim do
szkoły - powini siedzieć w jednej ławce. Rodzic tylko do pilnowania,
OCZYWIŚCIE ;-P
› Pokaż wiadomość z nagłówkami
4. Data: 2008-02-17 13:40:50
Temat: Re: Jezeli dziecko skarzy sie na dudnego, nieumiejacego zachecic dziecko do nauki ani przekazac wiedzy w sposob dostosowany do potrzeb dziecka ..Dnia Sun, 17 Feb 2008 12:25:46 +0100, Ikselka napisał(a):
> Dnia Sun, 17 Feb 2008 11:24:07 GMT, Gosia napisał(a):
>
>> Mialo byc nudnego nauczyciela
>
> To wtedy powiedz dziecku, aby uważało na lekcji i wzięło się do roboty -
> wiedza to nie piach, głowa to nie wiadro, a nauczyciel to nie robotnik z
> łopatą. 90 procent dzieci się skarży. Czyli wszystkie te, które nie znosza
> się uczyć i chcą, aby samo weszło. I koniec.
> A rodzica, który popiera dziecko w ty względzie, posłałabym razem z nim do
> szkoły - powini siedzieć w jednej ławce. Rodzic tylko do pilnowania,
> OCZYWIŚCIE ;-P
Za literówki sorry - powinni itp.
› Pokaż wiadomość z nagłówkami
5. Data: 2008-02-18 13:53:42
Temat: Re: Jezeli dziecko skarzy sie na dudnego, nieumiejacego zachecic dziecko do nauki ani przekazac wiedzy w sposob dostosowany do potrzeb dziecka ..
Użytkownik "Gosia" <G...@B...com> napisał w wiadomości
news:CPPtj.82637$DH7.24955@fe11.news.easynews.com...
> Jak pomoc dziecku zmotywowac go do nauki we wlasnym zakresie?
> Caly czas kieruje sie przykladem nastolatka-ki, jesli ma to jakies
> znaczenie...
> moim zdaniem poprostu przysiąść z nim na parę godzin
walic to w pysk!!!!!!!!!!!
› Pokaż wiadomość z nagłówkami
6. Data: 2008-02-19 21:12:04
Temat: Re: Jezeli dziecko skarzy sie na dudnego, nieumiejacego zachecic dziecko do nauki ani przekazac wiedzy w sposob dostosowany do potrzeb dziecka ..Gosia pisze:
> Jak pomoc dziecku zmotywowac go do nauki we wlasnym zakresie?
> Caly czas kieruje sie przykladem nastolatka-ki, jesli ma to jakies
> znaczenie...
to już nie dziecko zatem.
nastolatek już mocniej może wchodzić we wszelkie relacje "anty" tylko i
wyłącznie dla samego "anty".
ciężko pokazać jakiś sposób -zależy on bowiem od dotychczasowych relacji
i nawyków. najprostszy moim zdaniem jest system kar i nagród, stosowany
*konsekwentnie*.
--
http://poczekalnia.patrz.pl
http://piosenka.noworoczna.patrz.pl/
Stirlitz, róż dópę!
› Pokaż wiadomość z nagłówkami
| « poprzedni wątek | następny wątek » |