Jezus był gejem?

1. Data: 2013-08-27 01:30:24

Temat: Jezus był gejem?
Od: LaL <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Pastor Glynn Cardy z kościoła St Matthew-in-the-City w Auckland przyznaje, że chciał
sprowokować opinię publiczną do dyskusji. - W tym roku zapraszamy do debaty
o orientacji seksualnej Jezusa - podkreśla. Billboard ma być również pokłosiem
toczącej się obecnie w Nowej Zelandii dyskusji na temat legalizacji małżeństw
homoseksualnych - ma się za nią opowiadać 63 proc. mieszkańców wyspy. Pastor Cardy
również jest jej zwolennikiem.

Duchowny przekonuje, że gdyby Jezus urodził się we współczesnym świecie na pewno
wstawiłby się za prześladowanymi i szykanowanymi gejami. - Nie wiadomo nic o nauce
Jezusa w sprawie seksualności, podczas gdy bardzo wiele czasu poświęcał nauce
o zagrożeniach związanych z byciem bogatym. Zawsze popierał tych, którzy byli
zmarginalizowani w społeczeństwie - przypomina.

Pastor Cardy słynie z wieszania nad swoim kościołem kontrowersyjnych plakatów, które
mają skłaniać do dyskusji. W ubiegłym roku nad kościołem pojawił się billboard
na którym widać było Maryję z przerażeniem patrzącą na test ciążowy, który wskazywał
na ciążę. Pastor tłumaczył, że chciał uzmysłowić parafianom, że Maryja już
po niepokalanym poczęciu znajdowała się w trudnej sytuacji - była biedna, nie miała
męża i nagle okazało się, że spodziewa się potomka. Z kolei w 2010 roku Cardy
w okresie wielkanocnym zaprezentował obrazek z Jezusem umierającym na krzyżu pod
którym widać napis: "To do d...y. Ciekawe, czy coś zapamiętają z tego, co mówiłem".

http://www.youtube.com/watch?v=19SVjcN6wsI&feature=y
outube_gdata_player

2. Data: 2013-08-27 01:47:03

Od: LaL <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Fajny pastor co? Do takie kościoła sam bym poszedł, bo to mądry kościół.
Jakie to smutne że u nas kościół jest pełen nienawiści, buraczkowy, obłudny,
obrzydliwy. W tym kościele w Nowej Zelandii to nawet Jezusa geja bym pokochał, a
napewno prawdą jest że w jedynym miejscu gdzie go obecnie napewno można znaleźć, to
wśród gejów, bo stawał w obronie tych wykluczanych.

3. Data: 2013-08-29 14:51:05

Temat: Re: Jezus był gejem?
Od: Trybun <I...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-08-27 01:30, LaL pisze:
> Pastor Glynn Cardy z kościoła St Matthew-in-the-City w Auckland przyznaje, że
chciał sprowokować opinię publiczną do dyskusji. - W tym roku zapraszamy do debaty o
orientacji seksualnej Jezusa - podkreśla.

Tak swoja drogą - czy to ważne, czy odkrycie stanu faktycznego coś
zmieni w podejściu wierzących do Jego Osoby?

4. Data: 2013-08-29 15:31:36

Od: LaL <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

No tak, modlą się do geja.:-D

5. Data: 2013-08-29 22:03:56

Od: Trybun <I...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-08-29 15:31, LaL pisze:
> No tak, modlą się do geja.:-D

Nie jestem pewien czy Kościół jako taki potępia homoseksualizm, czy to
tylko takie wrażenie na skutek hałaśliwości paru homofobów w jego
szeregach?

6. Data: 2013-08-29 23:49:13

Od: LaL <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W polsce jest homofobiczny przez inkwizycyjną świadomość i celibat, bo ich ten seks u
homków boli, a kler zawsze atakuje słabszych, mniejszości.

7. Data: 2013-08-30 09:55:45

Od: Trybun <I...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-08-29 23:49, LaL pisze:
> W polsce jest homofobiczny przez inkwizycyjną świadomość i celibat, bo ich ten seks
u homków boli, a kler zawsze atakuje słabszych, mniejszości.

Mimo wszystko nie jestem przekonany że jako całość jest homofobiczny...

8. Data: 2013-08-30 14:43:59

Od: LaL <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Tych dobrych wywalają jak Lemańskiego.

9. Data: 2013-08-30 15:05:28

Od: LaL <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

A też coraz mniej ludzi chodzi do besti, no bo się we łbie nie mieści ten ich mord
nienawiści, ta chorba podskakująca i zacietrzewiona, to bydło z inkwizycji już
bardziej przeraża niż budzi politowanie.

10. Data: 2013-08-31 10:59:56

Od: Trybun <I...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-08-30 15:05, LaL pisze:
> A też coraz mniej ludzi chodzi do besti, no bo się we łbie nie mieści ten ich mord
nienawiści, ta chorba podskakująca i zacietrzewiona, to bydło z inkwizycji już
bardziej przeraża niż budzi politowanie.

No nie wiem, odnoszę wrażenie że w niedziele kościoły wręcz pękają w
szwach, nie wszyscy się mieszczą w środku.

O przyjemny
Kokaina stymuluje mózg -aż za dobrze?
Frywolna dziewczyna i pomyłka
Co można powiedzieć o takim człowieku