Język hiszpański W Hiszpanii

1. Data: 2003-05-12 10:57:35

Temat: Język hiszpański W Hiszpanii
Od: "DJKapi" <a...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zastanawiam się nad wyjazdem na 2-3 tygodnie wakacje na kurs jeztka
hiszpańskiego do Hiszpanii. Czy ktos ma jakies doświadczenai w tym
zakresie..? Jakie firmy najlepiej na terenie warzawy oferuja takie kursy ? a
mzoe lepiej zalatwiac wyjazd bezposrednio w Hiszpanii..? I ile moze wynosic
koszt takiego wyjazdu?

Z gory dziek iza pomoc
DJkapi

2. Data: 2003-05-13 16:53:21

Temat: Re: Język hiszpański W Hiszpanii
Od: "sun" <k...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Cześć
Nie wiem wiele na temat szkół w Hiszpanii, ale parę razy byłam w szkołach
włoskich.
Możesz przejrzeć ofertę szkół na stronie langart.com - oferują kursy w
różnych krajach, możesz nawet wybrać możliwość przesłania Ci materiałów
informacyjnych bezpośrednio ze szkoły.
Wtedy mniej Cię to bedzie kosztowało - bez żadnych pośredników.
ZNalazłam też w internecie całą ogromną bazę szkół we Włoszech -
skontaktowałam się z tymi, które mnie interesowały emailem, i otrzymałam
całą stertę broszur, informacji o zniżkach itp. itd. ...
Zycze Ci powodzenia! Zawsze się cieszę, że ktoś wybiera taki sposób nauki,.
Jest nieoceniony!
N.p. rok temu przez równy miesiąc mówiłam tylko p owłosku - i po przyjeździe
do domu jeszcze przez długi czas wyskakiwały mi pewne słowa, i nauczyłam się
tyle, że wszystkie korepetycje w Polsce, i ich cena nie moga się równać.
Daj znac, jak CI idzie.
Pozdrawiam.
SUN

egzaminy państwowe z hiszpańskiego
matura
Police Forensic and Eliminating software................ ..Download Now zzzzszzzzzzzzzzzzzzzzzzz zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz zzzzzzzzzzzzzzzazzzzzzzz zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz zzzzzzzzzzzzzzzz [9/2]
pomocy: (do fizyków) Czy to jest poprawna definicja?
Mobbing