Joanna Brodzik

1. Data: 2002-09-08 23:29:27

Temat: Re: Joanna Brodzik
Od: "+Protz+" <p...@w...wywalto.pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2002-09-08 23:32:53

Od: "Salice" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2002-09-10 09:18:14

Od: "KingaZ" <k...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "margaretka" <b...@w...pl> napisał w wiadomości
news:al89o1$6t2$1@news.tpi.pl...
:
: Użytkownik "+Protz+" <p...@w...wywalto.pl> napisał w wiadomości
: news:Xns927DDAE0ED9D8siebensiebenachtnojn@127.0.0.1.
..
: >
: > Niech mi ktos powie, po co ona rozjasnila włosy?
: >
: > No po co?
:
: Kobiety lubią eksperymentować.
: m.
:
:
a jak grupowiczkom podoba sie nowy serial z nia w roli glownej?:)

KingaZ

1. Data: 2002-09-10 14:42:16

Od: "Marysia" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Na początku mi się nie podobał ale to dlatego że nie można oczekiwać że
każda scenka będzie śmieszna!

1. Data: 2002-09-10 14:46:37

Od: "Lia" <L...@w...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Marysia" wrote:

> Na początku mi się nie podobał ale to dlatego że nie można oczekiwać
> że każda scenka będzie śmieszna!

Hehe, ja na pierwszym odcinku czekałąm kiedy skończą sie te napisy, i
zacznei sie normalna akcja. Ale już się przyzwycziłam, polubiłam, i
wieczorkiem obejrze trzeci odcinek. Dialogi maja naprawde niezłe.
--

Lia

1. Data: 2002-09-10 17:05:36

Od: "KingaZ" <k...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lia" <L...@w...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
: "Marysia" wrote:
:
[...]
: --
:
: Lia
:
: O wszystkim decyduje środowisko. Dlatego anioły fruwające w niebie mają
: piękne skrzydła, natomiast anioły chodzące po ziemi mają piękne nogi.
:
:
:
:
ja tez na poczatku czekalam, kiedy skoncza sie napisy i rozpocznie wlasciwa
akcja...ale teksty maja super..podoba mi sie ze widac tylko ich(jest to cos
nowego i nietypowego dla takiego rodzaju seriali)..:)))

KingaZ

pytanie o paznokcie
blizny po tradziku
Kosmetyczka z Lublina