Jodła koreańska potrzebna porada

1. Data: 2009-07-04 18:00:27

Temat: Re: Jodła koreańska potrzebna porada
Od: "ewa" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

A może jej brakuje magnezu i trzeba podsypać nawozów?

Użytkownik "Bogusław Pazorek" <b...@g...pl> napisał w
wiadomości news:h2qq9f$f3c$1@inews.gazeta.pl...

2. Data: 2009-07-05 18:09:51

Temat: Jodła koreańska potrzebna porada
Od: "Bogusław Pazorek" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
mam od 3 lat jodłę koreańską. Pięknie rosła, aż tu nagle patrzę i coś mi nie
pasuje. Końcówki igieł brązowieją. Tak jak igła ma długość ok. 1.5 cm to
brązowienie zaczyna się od końca, nie przy gałązce i obejmuje odcinek igły
od 3 do 10 mm. To tak wygląda jakby usychały igły. Proces ten przebiega w
górnej partii trzewka. Dolne gałązki są w porządku. Jak potrzepię za gałązkę
to te igły odpadaja. Zielone nie. Co to może być i jak temu zaradzić.
Bogusław

3. Data: 2009-07-06 20:39:40

Od: "Bogusław Pazorek" <b...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

ewa <t...@w...pl> napisał(a):

> A może jej brakuje magnezu i trzeba podsypać nawozów?
>

> Użytkownik "Bogusław Pazorek" <b...@g...pl> napisał w
> wiadomości news:h2qq9f$f3c$1@inews.gazeta.pl...

Dzięki za odpowiedź.
Juz myślałem, że nikt nie ma jodły koreańskiej.
Całkiem możliwe, ale jak to można sprawdzić?
Podsypać nawóz - no problem.
Bogusław

4. Data: 2009-07-07 02:31:19

Od: "atman" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Witam.
> mam od 3 lat jodłę koreańską. Pięknie rosła, aż tu nagle patrzę i coś mi

Kup Aliette i spryskaj,
na moich iglakach brązowienie ustało.

ziemowity
[warszawa] przyjme rosliny do ogrodka