Jola i Kasia

1. Data: 2001-03-24 18:41:59

Temat: Jola i Kasia
Od: d...@e...net.ae (Tomek W) szukaj wiadomości tego autora

Jola i Kasia jedza np:
na sniadania
10 dag szynki,2 jajka na mieko, 1 grzanke, do picia kakao z mlekiem.
na obiad:
zupa grzybowa ze smietana ,kotlet schabowy, frytki!!,lisc salaty,
na kolacje:
jajecznica z dwu jaj z boczkiem !!!ser zolty ,grzanka,herbata
Jednym slowem pozeraja mnostwo miesa,tluszczu,jaj.Nie jadaja owocow,
cukrow,a weglowodany tylko w odpowiednim % do bialka.
Razem wartosc ich posilkow to ok 2800 - 3000 kalorii dziennie.

Myslice ze w skafandrach ukladaja podmorskie rurociagi do Iranu ? Nie!
A moze maja ostre stadium bulimi? Nie !
A wiec chca /obie !! / wydac sie za tego samego szejka- ale on wymaga
zdecydowanej puszystosci? Tez nie !
One sa na diecie i chca schudnac wg dostarczonej im tej diety z
Polski!!!! To nie zart ,jak podejrzewalem poczatkowo.
To mlode,ladne i mile dziewczyny. Jedna leczy dzieci a druga spiewa
w zespole. Zrozumiale ze zal mi ich ale upieraja sie ze po dwu
tygodniach
czuja sie dobrze. Abym kompletnie oslupial jedna z nich...zeszczuplala!
Druga znacznie mniej. Dlaczego ???
Ich dieta jest dosc atrakcyjna ale przeciwna wszystkiemu co dotad
sie mowilo i przeczy tez zdrowemu rozsadkowi.Przynajmniej mojemu .
Ale to do nich nie trafia.
Czy ktos slyszal o czyms podobnym ? Sa szanse aby wyszly z zyciem?
Sorki ze troche poza tematem.
Tomek W.

1. Data: 2001-03-24 19:02:20

Temat: Re: Jola i Kasia
Od: s...@b...nih.gov (Agnieszka Szalewska-Palasz) szukaj wiadomości tego autora

At 07:41 PM 3/24/01 +0100, you wrote:
> [...]
>na obiad:
>(cut)
>Czy ktos slyszal o czyms podobnym ? Sa szanse aby wyszly z zyciem?

dieta optymalna. Zajrzyj sobie na http://ikoiko.republika.pl/
albo na pl.soc.dieta.optymalna
albo tez na pl.sci.medycyna, tam ostatnio byla dluga i buzrliwa dyskusja
nt. lacznie z doglebnymi wyjasnieniami biochemicznymi

agnieszka

nie wybuchlo
Boczniaki- zapytanie o przepis
pizza