Jola i przyjaciele ?

1. Data: 2005-11-16 21:12:58

Temat: Jola i przyjaciele ?
Od: "Jagna" <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Szanowny Pan
Maciej Bogucki;

Ja mieszkam od Pani Wandy Joli Gałeckiej kilkaset kilometrów.
O problemach osób niepełnosprawnych i jej problemach rozmawiamy
telefonicznie lub za pośrednictwem komputera . Jej stan zdrowia jest
o wiele gorszy niz. mój, więc w jakimś sensie pomagam jej w ułatwianiu
życia na wózku. Tyle i tylko tyle. Widywałyśmy się latem w
Ciechocinku stosunkowo często, gdyż mieszkałyśmy w tym samym
Domu Zdrojowym. Sądze, że Jola jest w pełni normalną kobietą tyle
że bardziej niepełnosprawną niż ja.
Kilka minut temu prosiłam Ją o przysłanie mi kopii *tych listów*
Powiedziała mi, że już ich nie ma. Listu Pańskiego w języku polskim
nie otrzymała.
Uważam, że moja rola w tej smutnej sprawie się skończyła. Pan
podaje kontakt na Gadu-Gadu. Ja już wyrosłam z tych lat, aby w to
sie bawić.
W całej tej sprawie nie widzę swojej winy, więc jakieś moje przeprosiny
w stosunku do Pana byłyby nie na miejscu.
Przepraszam Koleżanki i Kolegów z grupy za zaśmiecanie pl.soc.inwalidzi.
Dalszą korespondencję proszę kierować na podane adresy Pani Wandy
Joli Gałeckiej:
j...@v...pl

telefon: 501 432 280

Ukłony
J.

2. Data: 2005-11-17 08:47:12

Temat: Re: Jola i przyjaciele ?
Od: Jacek Kruszniewski <j...@p...kropka.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2005-11-16 22:12, użytkowniczka/użytkownik Jagna napisała/napisał
(niepotrzebne skreślić):

> Szanowny Pan
> Maciej Bogucki;
>
> Ja mieszkam od Pani Wandy Joli Gałeckiej kilkaset kilometrów.

> Dalszą korespondencję proszę kierować na podane adresy Pani Wandy

Bo sądzę że tych listów po prostu nigdy nie było :-)

Proszę skończyć ten temat, są koła na aukcji za symboliczną złotówkę. To
samo mówi za siebie.

Z pozdrowieniami

Jacek Kruszniewski

--
"Serce rozważne szuka mądrości, usta niemądrych sycą się głupotą."
(Prz 15:14)

3. Data: 2005-11-17 15:30:06

Od: "Jagna" <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jacek Kruszniewski" <j...@p...kropka.pl> napisał w
wiadomości news:dlhg3r$hq9$1@nemesis.news.tpi.pl...
> [...]
> >

> Bo sądzę że tych listów po prostu nigdy nie było :-)
>
> Proszę skończyć ten temat, są koła na aukcji za symboliczną złotówkę. To

Manier to chyba Pan się uczył w stajni Augiasza.

Homo homini lupus.

J.

4. Data: 2005-11-17 15:52:02

Od: Maciej Bogucki <n...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jagna napisał(a):
[...]

Czy naprawdę tego nie skończymy? Dajmy sobie już spokój. Było i koniec.

5. Data: 2005-11-18 12:38:00

Od: "Piotr Grela \(interpio\)" <i...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jagna" <n...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> wiadomości news:dlhg3r$hq9$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Manier to chyba Pan się uczył w stajni Augiasza.

DOŚĆ
Co Pani bierze ja chcę to samo!

6. Data: 2005-11-18 20:38:03

Od: "Jagna" <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

iUżytkownik "Jacek Kruszniewski" <j...@p...kropka.pl> nap
> [...]
>
> Jacek Kruszniewski
>
> --
> "Serce rozważne szuka mądrości, usta niemądrych sycą się głupotą."

Jacek Kruszniewski:
> Bo sądzę że tych listów po prostu nigdy nie było :-)

Jaguś,

Jak udało się popołudnie ? Napisz sms-a.
Prawie caly czas siedziałam przy komputerze. Odpisalam na list w spr. kółek
i komputer
mi go nie wysłał, stwierdził, że jest zly adres. Ponowna próba okazala się
trafna, ale facet odpowiedzial mi w j. ang. i nadal nic nie wiem.Chyba na
poważnie będę musiała pomyśleć o nauce tego języka - poźniej ...

Pozdrawiam Nelly
/Wanda Jolanta / mój dopisek J.

7. Data: 2005-11-19 09:01:43

Od: "Tomek" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> trafna, ale facet odpowiedzial mi w j. ang. i nadal nic nie wiem.Chyba na
> poważnie będę musiała pomyśleć o nauce tego języka - poźniej ...

Przecież z tego jasno wynika, że jednak jakiś list w zrozumiałym języku
dotarł, na który pani Jola odpowiadała. Serwer odpowiedź zwrócił, przyjął ją
dopiero za drugim razem. Najwyraźniej były problemy z serwerem. Tymczasem w
pierwszym poście tego wątku twierdziła Pani, że

Kiedy pojawiły się więc listy w obcych językach, były one najprawdopodobniej
spamem wygenerowanym automatycznie i wysłanym na podpatrzony na serwerze
adres przez jakiegoś robota internetowego. Pani Jola nie zna angielskiego,
nic dziwnego, że nie mogła zweryfikować treści, która zapewne o kółkach nie
była i w istocie nie pochodziła od Macieja Boguckiego. Nie sądzę jednak, by
było odpowiedzialne stawianie jakichkolwiek zarzutów, jeśli się nie
przeczytało tych listów i nie wie o czym były, a tak Pani postąpiła.

Z pozdrowieniami
Tomek

8. Data: 2005-11-19 10:20:26

Od: Jacek Kruszniewski <j...@p...kropka.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2005-11-19 10:01, użytkowniczka/użytkownik Tomek napisała/napisał
(niepotrzebne skreślić):

> [...]

> było odpowiedzialne stawianie jakichkolwiek zarzutów, jeśli się nie
> przeczytało tych listów i nie wie o czym były, a tak Pani postąpiła.

Hmm, zaraz się dowiemy od p. Jagny, że to wina Adam, bo już miał zarzut,
że jako administrator sieci moderuje tą grupę i inne.

Adamie - przyznaj się bez bicia ;-)
ROTFL

Z pozdrowieniami

Jacek Kruszniewski

9. Data: 2005-11-19 15:46:20

Od: "Adam Pietrasiewicz" <a...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

W sobotę 19-listopada-2005 o godzinie 11:20:26 Jacek Kruszniewski
napisał/a

>Adamie - przyznaj się bez bicia ;-)

To znaczy... to było tak:

Ja oczywiście te listy przechwyciłem, po czym przetłumaczyłem na
angielski w celu późniejszego przetłumaczenia na koreański. Ale mi się
mysz wyślizgnęła i samo się klikło "Wyślij" co spowodowało, że nie
dokończyłem mojego dzieła utrudnienia życia osobom niepełnosprawnym w
całej Polsce i w okolicy.

Adam Pietrasiewicz
http://www.przetargi-francuskie.w.pl

10. Data: 2005-11-19 16:21:21

Od: Jacek Kruszniewski <j...@p...kropka.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2005-11-19 16:46, użytkowniczka/użytkownik Adam Pietrasiewicz

Wiedziałem :-D ROTFL

Z pozdrowieniami

Jacek Kruszniewski

--
"Serce rozważne szuka mądrości, usta niemądrych sycą się głupotą."
(Prz 15:14)

opercje na rdzeniu
Renta socjalna i dorabianie....
Był taki wątek...